×

خبر خوش برای سربازان متاهل

خبر خوش برای سربازان متاهل

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به سربازان و مشمولان متاهل خبر داد

خبر-خوش-برای-سربازان-متاهل

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه تسهیلات جدید به سربازان و مشمولان متاهل خبر داد.

سردار موسی کمالی، در این باره گفت: در راستای سیاست‌های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و به منظور خوشایندسازی سربازی برای سربازان متاهل، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت فرمانده کل قوا، تسهیلات جدیدی برای سربازان متاهل در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات ابلاغ شده و لازم‌الاجراست، خاطرنشان کرد: براین اساس هر سرباز متاهل به ازای هر فرزند سه ماه از مدت زمان دوره ضرورتش کسر خواهد شد. همچنین مشمولان غایبی که تا تاریخ ابلاغ این مصوبه دارای غیبت شده باشند، در شمول این مصوبه قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه کلیه سربازان متاهل در شهر محل سکونت همسرشان به کار گرفته خواهند شد اظهار کرد: همچنین مرخصی کارکنان وظیفه متاهل از 22 روز در سال به 30 روز در سال افزایش یافته است.

کمالی ادامه داد: براساس این مصوبه، کارکنان وظیفه متاهل حداقل هفته‌ای سه روز بعد از ساعت کاری باید از پادگان‌ها ترخیص شوند. همچنین برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای که در پادگان‌ها برگزار می‌شود، سربازان متاهل در اولویت قرار می‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه این مصوبه از زمان ابلاغ لازم‌الاجراست، گفت: کلیه نیروهای مسلح باید در خرداد ماه آن را عملیاتی کنند.

جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه آیا سربازان فعلی نیز امکان بهره‌مندی از این تسهیلات را دارند یا خیر، اظهار کرد: کلیه سربازان در حال خدمت و همچنین سربازان در حال آموزش نیز در شمول این مقررات قرار داشته و می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

نظرات (1)

  • محمد1395-02-28 پاسخ

    جناب کمالی خواهشمندم اول بفرمائید دین ومذهب شما چیست دوم بفرمائید کدام خداوندی را می پرستید سوم بفرمائید چرا اینهمه دشمنی با اسلام وبخصوص با مولا علی ع وفرزندان عزیزش چرا بفرمائید کدام دین وکدام پیامبر وکدام خدا وکدام کتاب خدا فرموده کمالی باید قانون برای عدهای بدبخت بگذارد اخه که هستید چرا با اسلام اینهمه دشمنی چرا مگر حضرت محمد ص ومولا علی ع وفرزندان عزیزش چه بدی بشما وخوانوادهای شما کردهاند که اینهمه دشمنی وحمایت از دشمنان خدا ورسول وائمه اطهار علی ع چرا دلیلش را خواهشمندم برایم بنویسید ممنونم چرا تبعیض اقای کمالی چرا اخوند باید خدمت نکند برای چه ایا شما را بحق وجدانتان وبحق جوانانتان بفرمائید ایا یک پزشک ویک مهندس برق ویک مهندس شیمی وفیزیک وساختمان وبرق ومکانیک ووووووبدرد بشریت وجهان میخورد یا یک اخرین درجه علم حوزهای قم ونجف خواهشمندم قران را وسط دونفرمان حاکم قرار میدهم تا قران وسوره یس وال یس قضاوت کند از عزیزترینمان قضاوت کند چرا طلاب باید بدون هیچ ثمری برای بشریت خدمت هم نکند دلیلش را به قران وحضرت عباس ع واگذار میکنیم هردو جوان داریم خداوند خادمین وکمک کنندگان وخدمتگذاراران را از بهترین بندگان بهشتی خود میداند خداوندا بحق عزتک و بحق قدرتک وبحق حقک وبحق فرجه برحمتک وبحق اسماء اعظم خداوند یکتا مابین من واقای کمالی قضاوت فرما یا حی وقیوم یاهو وبحق الله صمد وبحق یا غفور

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.