×

انتقام گیری نامزد غیررسمی و فروپاشی زندگی

انتقام گیری نامزد غیررسمی و فروپاشی زندگی

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری متهم انتشار تصاویر خانوادگی در شبکه های اجتماعی خبر داد

انتقام-گیری-نامزد-غیررسمی-و-فروپاشی-زندگی

رئیس پلیس فتا فارس از دستگیری متهم انتشار تصاویر خانوادگی در شبکه های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir)،سرهنگ "سیدموسی حسینی" گفت: چندی پیش دختری جوان با ارایه مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان فارس مراجعه و اظهار کرد؛ شخصی ناشناس اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه های اجتماعی موبایلی کرده که این امر موجب فروپاشی زندگی وی و جدایی از همسرش شده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات و بازجویی های ابتدایی از شاکی مشخص شد وی قبل از ازدواج با فردی که قصد ازدواج با وی را داشته در تماس بوده و این پسر به بهانه های مختلف عکس هایی را از وی درخواست می کرده که با توجه به حساسیت موضوع فرد مورد نظر شناسایی و به این پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان فارس افزود" پس از احضار مظنون پرونده به این پلیس، تحقیقات آغاز شد که وی در بازجویی ها منکر هرگونه انتشار تصاویر در شبکه های اجتماعی شد و پس رویت مستندات فنی کارشناسان این پلیس متهم لب به سخن گشود و گفت پس از شنیدن جواب منفی از خانواده دختر و ازدواج وی تصمیم ناشیانه ای گرفتم و عکس های او را در شبکه های اجتماعی تلگرام و واتساپ منتشر کردم.

سرهنگ حسینی از کاربران شبکه های اجتماعی درخواست کرد: از انتشار این عکس ها خودداری کرده و به محض رویت این عکس ها آن را از گوشی خود حذف کنند.

منبع : پلیس فتا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.