×

ظرفیت بالای ایران برای توسعه دانش مالکیت های معنوی

ظرفیت بالای ایران برای توسعه دانش مالکیت های معنوی

مایکل آندرو آنگ مدیر دفتر منطقه‌ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت‌وگو کرد

ظرفیت-بالای-ایران-برای-توسعه-دانش-مالکیت-های-معنوی

مایکل آندرو آنگ مدیر دفتر منطقه‌ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) با رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب ایران برای توسعه مالکیت‌های معنوی و فراهم‌سازی بستر رشد این حوزه گفت: در ایران دانشجویان و اساتید حوزه مالکیت معنوی اشتیاق زیادی برای نقش‌آفرینی در کشور دارند.

وی اظهار کرد: برنامه های خوب و منظمی برای توسعه حوزه مالکیت معنوی در کشور طی سال های اخیر توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور طراحی و در حال اجراست.

تویسرکانی با اشاره به همکاری خوب این سازمان با وایپو گفت: توسعه مالکیت معنوی و تبیین اهمیت این حوزه در ابعاد مختلف در سطح مخترعان و نخبگان ایران با همکاری بیشتر و ارتباطات نزدیک این دو سازمان سریع تر محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: طرح دیدگاه ها و افق های جدید و انتقال تجارب و نظرات توسط وایپو می تواند به توسعه مالکیت های معنوی در همه کشورها کمک کند.

مایکل آندرو آنگ مدیر دفتر منطقه ای آسیا اقیانوسیه وایپو نیز در این دیدار با تاکید بر پیشرفت های خوب ایران در زمینه تثبیت مالکیت های معنوی گفت: تمام سعی خود را در واپیو خواهیم کرد تا جایگاه ایران در این سازمان جهانی ارتقاء یابد.

وی با اشاره به وجود نیروی انسانی جوان، هوشمند و تحصیل کرده در زمینه مالکیت معنوی در ایران گفت: باید تلاش کرد این ظرفیت مهم در عمل وارد صحنه شده و باعث پیشرفت هرچه بیشتر و بهتر عرصه مالکیت های معنوی در ایران شوند.

آنگ گفت: اگر تکنولوژی مسیر درست خود را بپیماید، بدون شک رشد مالکیت های معنوی گسترش خواهد یافت و با حمایت حرفه ای سازمان جهانی مالکیت معنوی ارزش و جایگاه این حوزه چند برابر خواهد شد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.