×

کاهش 37 درصدی مرگ ها به دلیل حوادث کار در تهران

کاهش 37 درصدی مرگ ها به دلیل حوادث کار در تهران

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از کاهش 37،5درصدی مرگ به دلیل حوادث کار در فروردین ماه امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته (1394)خبر داد

کاهش-37-درصدی-مرگ-ها-به-دلیل-حوادث-کار-در-تهران وکیل 

 مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از کاهش 37،5درصدی مرگ به دلیل حوادث کار در فروردین ماه امسال در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته (1394)خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از اداره کل پزشکی قانونی استان تهران مسعود قادی پاشا افزود: در فروردین امسال (1395) ،10 مورد فوت ناشی از حوادث کار به مراکز پزشکی قانونی استان ارجاع که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با آمار 16 تن ، 37،5درصد کاهش داشت.

وی خاطر نشان کرد: همه فوت شدگان ناشی از حوادث کار در فروردین ماه امسال مرد بودند.

براساس قوانین موجود حوادث ناشی از کار با 2 ویژگی مشخص می شوند؛ حوادثی که در حین انجام وظیفه و حوادثی که به سبب انجام وظیفه رخ می دهند.

با بررسی آمارهای منتشر شده در سال های اخیر، سقوط از بلندی،اصابت جسم سخت،سوختگی و کمبود اکسیژن از جمله مهم ترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار در کشور است که با رعایت نکات ایمنی به ویژه در موارد کار در ارتفاعات می توان بروز این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

در سال گذشته(1394) یکهزار و 494 تن در حوادث ناشی از کار در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با سال قبل از آن(1393) با آمار تلفات حوادث کار یکهزار و 891 تن بود، 21 درصد کاهش داشت.

همچنین در سال گذشته از کل تلفات حوادث کار در کشور یکهزار و 479 تن، مرد و 15 تن زن بودند.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.