×

پدوفیلى یا بچه بازى

پدوفیلى یا بچه بازى

پدوفیلى که در ترجمه لغوى آن به فارسى می توان ترکیب”بچه باز“ را به کار برد، مشکلى روانى است که کمتر درمحافل عمومى در مورد آن صحبت می شود متخصصان معتقدند پدوفیلى یا بچه بازى مشکلى است که یا به دلایل ژنتیکى و تغییرات ھورمونى بروز مى کند و یا ریشه در دوران کودکى نحوه تربیت و برخوردھاى اجتماعى فرد دارد این حالت از دوران بلوغ خود را نشان می دھد و متأسفانه درمان قطعى ندارد

پدوفیلى-یا-بچه-بازى وکیل 

پدوفیلى که در ترجمه لغوى آن به فارسى می توان ترکیب”بچه باز“ را به کار برد، مشکلى روانى است که کمتر درمحافل عمومى در مورد آن صحبت می شود. متخصصان معتقدند پدوفیلى یا بچه بازى مشکلى است که یا به دلایل ژنتیکى و تغییرات ھورمونى بروز مى کند و یا ریشه در دوران کودکى نحوه تربیت و برخوردھاى اجتماعى فرد دارد. این حالت از دوران بلوغ خود را نشان می دھد و متأسفانه درمان قطعى ندارد.

چندى پیش در آلمان، موضوع یک پلاکارد تبلیغاتى تبدیل به بحث روزشد. موضوع مربوط به پلاکاردى می شد که تصویر مردى را نشان مى داد که در ایستگاه را ه آھن ایستاده و با حالتى آشفته به بچه ھا نگاه مى کند. پایین تصویر این جمله نوشته شده بود: ”بیشتر از آنى که دوست دارید بچه ھا را دوست دارید؟!“ پلاکارد مربوط به پروژه هایى مى شد که با ھدف آگاھى رسانى بیشتر در مورد مشکلى به نام پدوفیلى آغاز به کار کرده بود.

پدوفیلى که در ترجمه لغوى آن به فارسى میتوان ترکیب ”بچه باز“ را به کار برد، مشکلى روانى است که کمتر در محافل عمومى در مورد آن صحبت مى شود. متخصصان معتقدند پدوفیلى یا ”بچه بازى“ مشکلى است که یا به دلایل ژنتیکى و تغییرات ھورمونى بروزمى کند و یا ریشه در دوران کودکى نحوه تربیت و برخوردھاى اجتماعى فرد دارد. این حالت از دوران بلوغ خود را نشان می دھد ومتأسفانه درمان قطعى ندارد.

با وجود انتقادھاى که به شیوه اطلاع رسانى در این مورد شد به نظرمى رسد این روش موثر بوده است. در مدت شش ماه گذشته پانصد مرد و دو زن با مرکزى که به افراد مبتلا به پدوفیلى کمک می کند تماس گرفته اند. افرادى که احساس مى کنند علاقمند به رابطه جنسى با کودکان ھستند و از اینکه روزى به دلیلى در چنین شرایطى قرار گیرند و کودکى را مورد آزار جنسى قرار دھند مى ترسند.

مردانى که تا کنون با این مرکز تماس گرفته اند در محدوده سنى بیست تا شصت سال ھستند. مردانى از تمامى طبقات جامعه وگروه ھاى شغلى متفاوت. نیمى از این افراد خواستار این بوده اند در گفتگوى حضورى و گذراندن دوره ھاى درمانى شرکت کنند. در این مرکز به متقاضیانى که سابقه سو ندارند، پیش از این مشکل روانى خاصى نداشته اند و معتاد به مواد مخدر نیستند کمک می شود با گذراندن دوره ھاى درمانى بر مشکل خود غلبه کنند. متخصصان معتقدند وقتى در مورد این مشکل توضیح بیشترى داده می شود ، مردان متوجه مى شوند که به تنھایى نمى توانند بر مشکلشان غلبه کنند و نیاز به مشاوره دارند. بسیارى از مراجعه کنندگان گفته اند به زمان زیادى نیاز داشتند تا بتوانند احساسشان را تحلیل کنند، چندین ھفته و یا چندین ماه طول کشیده تا جرأت پیدا کنند تماس بگیرند و درخواست کمک کنند.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.