×

آغاز اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه شش تهران

آغاز اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه شش تهران

آغاز اجرای طرح انضباط اجتماعی در منطقه شش تهران

آغاز-اجرای-طرح-انضباط-اجتماعی-در-منطقه-شش-تهران وکیل 

ماموران انتظامی که مجهز به باتوم و دیگر تجهیزات پلیسی هستند قرار است به روانسازی ترافیک منطقه کمک کنند‏، اما ترافیک منطقه تاکنون نسبت به روزهای گذشته تغییری نکرده است

طرح انضیاط اجتماعی در منطقه شش تهران از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ماموران انتظامی و یگان امداد که کاور سفید پوشیده‌اند در خیابانها و چهارراه‌های منطقه شش شهردار تهران مستقر شده‌اند. این طرح هم‌اکنون در مرحله اول در خیابان انقلاب حد فاصل سعدی تا ولیعصر، خیابان ولیعصر بین انقلاب تا مطهری، خیابان مطهری بین ولیعصر تا پل مدرس، خیابان مفتح حد فاصل میدان هفت‌تیر تا خیابان انقلاب، خیابان کریم‌خان حد فاصل ولیعصر تا میدان هفت‌تیر، خیابان سپهبد قرنی بین میدان فردوسی تا خیابان کریم‌خان و خیابان طالقانی بین ولیعصر تا مفتح و هم‌چنین خیابان استاد نجات‌الهی بین خیابان انقلاب تا کریم‌خان در حال اجرا است. هم‌اکنون حدود ده مامور انتظامی که مجهز به باتوم و دیگر تجهیزات پلیسی هستند در چهارراه ولی‌عصر مستقر هستند اما اقدام خاصی از سوی آنها صورت نمی‌گیرد.

بر اساس این گزارش، تعدادی مامور انتظامی نیز در خیابان انقلاب، نزدیک خیابان فلسطین مستقر هستند. مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران اعلام کرد، طرح انضباط اجتماعی با محوریت انضباط انتظامی و انضباط ترافیکی از امروز، دوشنبه، با هدف نظم‌بخشی به جامعه، با استفاده از نیروهای تخصصی و یگان‌های مختلف با همپوشانی یکدیگر، در حال اجرا است.

بنابر آنچه که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرده است، ماموران همچنین در حال روانسازی ترافیک منطقه هستند؛ اما ترافیک خیابان انقلاب همچون روزهای گذشته بوده و تغییری نکرده است. به گفته سردار رجب‌زاده، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، این طرح تا حدود یک ماه و نیم دیگر در منطقه شش اجرا می‌شود و پس از آن در مناطق دیگر به مرحله اجرا درمی‌آید. طرحی که قرار بود یک ماه و نیم قبل آغاز شود تا امروز به پایان رسیده باشد اما به دلیل اتفاقات پس از انتخابات به تاخیر افتاده بود.

به گزارش ایلنا، طرح انضباط اجتماعی درآذرماه سال گذشته آغاز پرحاشیه‌ای داشت. طرح در میدان ونک با سر بریدن گاوی افتتاح شد که به گفته پلیس، کسبه محل برای تقدیر از پلیس به محل آورده‌اند، اما به دلیل وزن سنگین گاو، ماموران موفق نشدند آن را جابه جا کنند تا جرثقیل از راه رسید و آن را از صحنه خارج کرد. ترافیک سنگین در خیابان ولی عصر و میدان ونک که به دلیل اجرای طرح انضباط اجتماعی ایحاد شده بود، برای چند ساعت تردد خودروها را با مشکل روبه‌رو کرد. پس از آن، طرح انضباط اجتماعی در چند منطقه دیگر همچون یک و سیزده برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امروز طرح انضباط اجتماعی اما در محدوده مرکزی شهر و در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، بدون حضور خبرنگاران رسانه‌ها که تا پیش از این از سوی پلیس برای پوشش خبری طرح دعوت می‌شدند، آغاز شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.