×

پرداخت 10 هزار وام 100 میلیون ریالی ازدواج به متقاضیان

پرداخت 10 هزار وام 100 میلیون ریالی ازدواج به متقاضیان

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تخصیص 10 هزار سهمیه وام 100 میلیون ریالی ازدواج به صندوق، توسط بانک مرکزی خبر داد که همه آن ظرف چهار روز به متقاضیان پرداخت شد

پرداخت-10-هزار-وام-100-میلیون-ریالی-ازدواج-به-متقاضیان

 مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید از تخصیص 10 هزار سهمیه وام 100 میلیون ریالی ازدواج به صندوق، توسط بانک مرکزی خبر داد که همه آن ظرف چهار روز به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش ایرنا از صندوق کارآفرینی امید، اصغر نوراله زاده روز سه شنبه در این باره گفت: بانک مرکزی برای سال 1395 و در مرحله نخست تعداد 10 هزار سهمیه وام ازدواج 100 میلیون ریالی (10 میلیون تومان) را به صندوق کارآفرینی امید اختصاص داد.

وی با بیان این که ثبت نام از متقاضیان همزمان با اعلام بانک مرکزی در صندوق کارآفرینی امید آغاز شده است، اظهار داشت: در چهار روز کاری تمام سهمیه مرحله اول صندوق به اتمام رسید .

نوراله زاده یادآور شد: نخستین وام 100 میلیون ریالی صندوق کارآفرینی امید بیستم خرداد در استان گلستان پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد که این صندوق از سال گذشته به جمع موسسات مجاز در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج افزوده شده و در سامانه بانک مرکزی درج شده است.

نوراله زاده ادامه داد: سال گذشته و بر اساس اعلام سهمیه بانک مرکزی، ثبت نام و اعطای تسهیلات ازدواج 70 هزار متقاضی به صندوق تکلیف شد که در این میان صندوق کارآفرینی امید با توجه به زیرساخت‏های موجود، ‌ثبت نام از متقاضیان را در سراسر کشور آغاز کرد.

وی افزود: پس از پایان سهمیه ثبت نام صندوق در مرداد ماه سال 1394 دریافت مدارک ضمانتی و پرداخت تسهیلات ازدواج به سرعت آغاز شد. در این مرحله متقاضیان، حداکثر 3 هفته پس از تکمیل مدارک خود موفق به دریافت وام ازدواج شدند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه صندوق تا پایان سال 1394 موفق به پرداخت بیش از 66 هزار فقره تسهیلات ازدواج شد، افزود: در این میان استان خوزستان با چهار هزار و 50 نفر متقاضی بیشترین و استان سمنان با 870 نفر متقاضی کمترین ثبت نام شده را به خود اختصاص دادند.

وی علت دریافت نکردن تسهیلات ازدواج برخی ثبت نام کنندگان را انصراف یا تکمیل نشدن مدارک ضمانتی آنان ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، صندوق مهر امام رض(ع) در اسفند ماه 1393 پس از بحث و بررسی الزامات شورای پول و اعتبار، بخشنامه و مجوز بانک مرکزی به صندوق با عنوان صندوق کارآفرینی امید تغییر نام داد.

مأموریت صندوق کارآفرینی امید تجهیز سپرده های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب وکارهای خرد کم سرمایه و کاربر با محوریت فعالیت های کارآفرینانه، نیازهای منطقه ای، توسعه کسب و کارهای فناوری اطلاعات IT محور؛ بر اساس شیوه های جهانی شبکه سازی کسب و کارهای بازار محور نظیر خوشه ها و زنجیره های ارزش در کشور برای اطمینان از پایداری کسب و کارها و هدفمندی تسهیلات پرداختی است.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.