×

از فضای رسانه ای ایجاد شده در موضوع فیش های حقوقی استقبال می کنیم

از فضای رسانه ای ایجاد شده در موضوع فیش های حقوقی استقبال می کنیم

وزیر دادگستری گفت از فضای رسانه‌ای ایجاد شده در موضوع فیش‌های حقوقی استقبال می کنیم ما معتقدیم بروز این اتفاقات در مبارزه با فساد به ما کمک می کند

از-فضای-رسانه-ای-ایجاد-شده-در-موضوع-فیش-های-حقوقی-استقبال-می-کنیم

پورمحمدی در تودیع و معارفه وزیر دادگستری

وزیر دادگستری گفت: از فضای رسانه‌ای ایجاد شده در موضوع فیش‌های حقوقی استقبال می کنیم. ما معتقدیم بروز این اتفاقات در مبارزه با فساد به ما کمک می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دادگستری، حجت ‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در هشتمین جلسه شورای مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد گفت: این روزها بحث‌های ضد فساد از جمله فیش‌های حقوقی زیاد مطرح می شود که حرکت ضد فساد را تسریع کرده و انتقادهای مطرح شده در این مورد حکم داروی تلخی را دارد که برای علاج بیماری مزمن تجویز شده است.

وی افزود: اساس مساله در موضوع فیش‌ها، بی قانونی و بی انضباطی بود و وقتی بی قانونی وجود داشته باشد منجر به ناهنجاری و بروز تخلف می شود؛ این موضوع نیز بیش از آن که فساد باشد، بی قانونی بود.

* دولت تمام قد ایستاده است

وزیر دادگستری اظهار کرد: دولت تا کنون موانعی از جمله برخی قوانین و آیین نامه ها را بر سر راه خود می دید، اما امروز با بروز چنین اتفاقاتی، دولت تمام قد ایستاده و خود را صاحب اختیار می بیند که دخالت کند تا دیگر شاهد بروز چنین تخلفات و بی انضباطی هایی نباشیم.

وی با بیان این مطلب که از فضای رسانه ای ایجاد شده در موضوع فیش های حقوقی استقبال می کنیم، تصریح کرد: ما معتقدیم بروز این اتفاقات در مبارزه با فساد به ما کمک می کند؛ فرصت مناسبی ایجاد شده و امیدواریم که سایر قوا و مسئولین نیز در این راه همراهی کنند؛ خوشبختانه در مبارزه با فساد با قوه قضاییه هیچ نقطه اختلافی نداریم و فضای مثبت و سازنده ای وجود دارد که باید بیشترین بهره را از آن ببریم.

بر اساس این گزارش در این جلسه که با حضور معاونین قوه قضاییه، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و نمایندگان دستگاه های عضو مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد برگزار شد، راه کارهای تدوین و ارایه «گزارش دور دوم بررسی جمهوری اسلامی ایران» از سوی سازمان ملل متحد، مورد بررسی قرار گرفت.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.