×

پیامک های حاوی فحاشی و تهدید، جرم است

پیامک های حاوی فحاشی و تهدید، جرم است

متن پیامک‌های حاوی فحاشی یا تهدید می‌تواند دلیلی محکمه‌پسند برای شکایت از ارسال‌کننده پیامک‌ها باشد کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند

پیامک-های-حاوی-فحاشی-و-تهدید،-جرم-است وکیل 

 متن پیامک‌های حاوی فحاشی یا تهدید می‌تواند دلیلی محکمه‌پسند برای شکایت از ارسال‌کننده پیامک‌ها باشد. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

 پرسش  درباره نحوه شکایت از مزاحمی که از طریق تلفن ایجاد آزار می‌کند، این است:

خواهرم حدود 6 ماه است که جدا شده ولی همسر سابقش مشکل روانی دارد و مدام ایشان را از طریق تلفن تهدید و آزار اذیت میکند و میگوید باید با من حرف بزنی؛ در غیر اینصورت با ایشان بسیار عصبی رفتار میکند و همینطور یک فرزند دارند که تحت حمایت خواهرم است و متاسفانه این بچه نیز مانند پدرش است و تماما طرف او را میگیرد و از سمت پدر تحریک میشود که سلب آسایش کند. بچه 10 11 ساله دیروز با خواهرم درگیری فیزیکی داشته . واقعا نمیدانیم چه باید بکنیم. همسر ایشان یک دستش قطع شده و قبل‌تر هم که به دادگاه مراجعه کردیم، ایشان خودش را به مظلومی میزند و جوری رفتار میکند که بتواند حس ترحم دادستان یا قاضی را جلب کند. برای مثال در گذشته با اینکه با همان وضعیت خواهرم را کتک میزد، قاضی با دیدن رفتار ایشان شک میکرد و میگفت خانوم چطور ایشان شما را زده؟ خواهشمندم یک راهی به ما نشان دهید که واقعا در صدد کشتن این آدم هستم از بس که آرامش را از زندگی چند خانواده گرفته.

پاسخ :

هر شکایتی که می کنید، اول می‌بایست دلیل اثباتی آن نیز موجود باشد، اگر فحاشی و تهدید کرده و دلیلی نیز موجود است، شکایت کنند تا احراز شود. دلیل، می‌تواند متن پیامک‌ها در صورت ارسال شدن باشد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.