×

لزوم افزایش تعاملات دستگاه های اجرایی با اداره ثبت اسناد

لزوم افزایش تعاملات دستگاه های اجرایی با اداره ثبت اسناد

زارع خواستار تعاملات دستگاه‌های اجرایی با اداره ثبت اسناد و املاک در خصوص سنددار کردن املاک دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی شد

لزوم-افزایش-تعاملات-دستگاه-های-اجرایی-با-اداره-ثبت-اسناد

 زارع خواستار تعاملات دستگاه‌های اجرایی با اداره ثبت اسناد و املاک در خصوص سنددار کردن املاک دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی شد.

 ایرج شفیع پور شهردار و سیدعلیرضا نریمانی رئیس و عضو شورای اسلامی شهرستان مینودشت با عباسعلی زارع تیله نوئی مدیرکل ثبت اسناد گلستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار شهردار مینودشت ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری جلسه، گزارشی از فعالیت‌های حوزه شهرداری در خصوص تعامل و همکاری با ثبت اسناد مینودشت را به اطلاع زارع تیله نوئی مدیرکل ثبت اسناد گلستان رساند.

سید علیرضا نریمانی رئیس شورای اسلامی مینودشت نیز گزارشی از مصوبات شورای شهرستان و حوزه استحفاظی و خدمات رسانی شهری به شهروندان اعم از کسانی که دارای سند مالکیت می‌باشند و یا متقاضی سند مالکیت هستند را مطرح کرد.

در ادامه عباسعلی زارع مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان گلستان ضمن خوش آمدگویی به حاضران در جلسه، خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی با اداره ثبت اسناد و املاک در خصوص سنددار نمودن املاک دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی و خدماتی که مجموعه کارکنان این اداره به مراجعان ارائه می‌نماید شد.

وی به برخی خدمات در حوزه ثبت اسناد و املاک از جمله صدور سند مالکیت، اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا، ثبت شرکت‌ها، مشاوران املاک و خودرو و امورمالی حساب سپرده‌های اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد و گفت: تعاملات بیشتر، گستردگی فراوان در خدمات رسانی را در پی دارد، از جمله شهرداری‌ها که از مجموع درآمد حاصل از این خدمات مقدار هشت درصد آن را از ثبت اسناد بهره مند می‌شوند.

در پایان جلسه اعضای شورای اسلامی و شهردار مینودشت مباحثی در خصوص اجرای ماده 101قانون شهرداری‌ها و ماده 45 قانون ثبت در املاک دارای سند مالکیت و فاقدان سند مالکیت را مطرح کردند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.