×

مشاوره رایگان قضائی در گلستان ارائه می شود

مشاوره رایگان قضائی در گلستان ارائه می شود

رئیس کانون وکلای دادگستری استان گلستان گفت این کانون همه روزه پذیرای مردم است و مشاوره رایگان به مردم ارائه می‌کند و وکلای استان نیز هر هفته در زندان و دادسرای گرگان حضور یافته و مشاوره رایگان می‌دهند

مشاوره-رایگان-قضائی-در-گلستان-ارائه-می-شود وکیل 

رئیس کانون وکلای دادگستری استان گلستان گفت: این کانون همه روزه پذیرای مردم است و مشاوره رایگان به مردم ارائه می‌کند و وکلای استان نیز هر هفته در زندان و دادسرای گرگان حضور یافته و مشاوره رایگان می‌دهند.

غلامرضا ریاضی در نشست خبری هیئت مدیره و دادستان انتظامی کانون وکلای دادگستری استان گلستان با اصحاب رسانه به مناسبت روزخبرنگار اظهار کرد: در حال حاضر 478 وکیل پایه یک در استان فعالیت می‌کنند و تعداد کارآموزان وکالت استان 107 نفر است. تشکیلات موازی با کانون وکلا به نام مرکز مشاوران قوه قضائیه نیز در این زمینه فعالیت دارد و لی تعداد وکلای آن‌ها کمتر است.

وی تصریح کرد: در آزمون سال جاری 25 کارآموز جذب کانون می‌شوند و این تعداد در سال 96 آغاز به کار می‌کنند و اگر به درستی کارآموزی خود را به پایان برسانند، دو سال بعد پروانه وکالت پایه یک خود را دریافت می‌کنند. امسال تاکنون 137 وکالت تسخیری در استان انجام شده و شماری نیز به محاکم قضائی استان معرفی شدند.

وی درباره فعالیت‌های دادسرای انتظامی کانون گلستان هم گفت: سال گذشته 88 پرونده و امسال تاکنون 40 پرونده در دادسرای انتظامی کانون وکلای دادگستری استان گلستان تشکیل شده است. حق الوکاله، عدم حضور در جلسات دادگاه‌ها و عدم تمرکز در شهرستان محل اشتغال از مهم‌ترین علت‌های تشکیل پرونده در دادسرای انتظامی کانون است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.