×

با خودوروهای مزاحم جلوی درب منزل چه کنیم؟

با خودوروهای مزاحم جلوی درب منزل چه کنیم؟

اگر شخصی (از همسایگان یا اهل محل) خودروی خود را طوری پارک می کند که شما نمی توانید وارد پارکینگ منزل یا محل کار خود شده (یا از انجا خارج شوید) ، و این کار را تکرار میکند، لازم است در هر نوبت ، از این وضعیت عکس بگیرید

با-خودوروهای-مزاحم-جلوی-درب-منزل-چه-کنیم؟

 اگر شخصی (از همسایگان یا اهل محل) خودروی خود را طوری پارک می کند که شما نمی توانید وارد پارکینگ منزل یا محل کار خود شده (یا از انجا خارج شوید) ، و این کار را تکرار میکند، لازم است در هر نوبت ، از این وضعیت عکس بگیرید.

با خودروهای مزاحم جلوی درب منزل چه کنیم؟ اگر شخصی (از همسایگان یا اهل محل) خودروی خود را طوری پارک می کند که شما نمی توانید وارد پارکینگ منزل یا محل کار خود شده (یا از انجا خارج شوید) ، و این کار را تکرار میکند، لازم است در هر نوبت ، از این وضعیت عکس بگیرید و نیز از دیگران بخواهید که شاهد این قضیه باشند، تا بعدا بتوانید با ارائه ان عکسها ، از صاحب خودرو به عنوان « ایجاد مزاحمت و ممانعت از حق» شکایت کرده و افرادی که این صحنه را دیده اند نیز به عنوان شاهد معرفی کنید.

اگر هم ماشین غریبه ای (که از اهالی محل نیست) برای اولین بار جلوی پارکینگ شما پارک کرده و مانع رفت و آمد شما شده، می توانید با پلیس 110تماس بگیرید.

از نظر پلیس و قانون ، پارک کردن خودرو مقابل درب منازل دیگران (حتی اگر برای پنج دقیقه باشد) ، تخلف محسوب می‌شود و مصداق توقف در محل ممنوع است و علاوه بر جریمه ، خودرو توسط جرثقیل پلیس (بدون دریافت هزینه جرثقیل از شما که شاکی هستید) به پارکینگ پلیس منتقل خواهد شد.

محمد رضا زمانی- وکیل پایه یک دادگستری

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.