×

قاتل مقتول با برنامه قبلی، همسرم را به صیغه خود در آورد

قاتل مقتول با برنامه قبلی، همسرم را به صیغه خود در آورد

مقتول با نقشه قبلی زندگی من را خراب کرد، او وارد زندگی‌ام شد و پسرم را معتاد کرد، وی باعث جدایی من و همسرم شد و بعد از جدایی من، همسرم را صیغه کرد

قاتل-مقتول-با-برنامه-قبلی،-همسرم-را-به-صیغه-خود-در-آورد

مقتول با نقشه قبلی زندگی من را خراب کرد، او وارد زندگی‌ام شد و پسرم را معتاد کرد، وی باعث جدایی من و همسرم شد و بعد از جدایی من، همسرم را صیغه کرد...

 ساعت 10:30 بیست و هفتم مرداد سال 90 خبر نزاع خونین در خیابان مالک اشتر از سوی مرکز پیام فوریتهای پلیسی 110 به مأموران کلانتری 108 نواب اعلام شد که دقایقی بعد با حضور مأموران انتظامی در محل اعلام خبر مشخص شد مرد سی و شش ساله‌ای به نام پوریا در حالیکه خون زیادی از دست داده است، داخل آمبولانس قرار دارد، با انتقال پوریا به بیمارستان لقمان وی به دلیل شدت جراحات و خونریزی جان خود را از دست داد.

تحقیقات از محل وقوع جرم و شاهدان عینی درگیری نشان داد که ضارب شخصی به نام فرهاد است که با چاقو ضرباتی از ناحیه قلب و ریه به پوریا زده و پس از درگیری با خودروی پرشیا از آنجا گریخته است.

تلاش برای دستگیری فرهاد ادامه داشت تا اینکه وی 26 تیر سال 91 بازداشت شد و در جلسات بازپرسی به قتل پوریا اعتراف کرد.

بعد از صدور کیفرخواست برای فرهاد و اتمام جلسات بازپرسی، وی برای محاکمه در شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران حاضر شد؛ فرهاد درباره انگیزه و علت قتل پوریا در جلسه دادگاه گفت: پوریا با نقشه قبلی زندگی من را خراب کرد، او وارد زندگی‌ام شد و پسرم را معتاد کرد، پوریا باعث جدایی من و همسرم شد و بعد از جدایی من، همسرم را صیغه کرد.

فرهاد نحوه وقوع قتل پوریا را نیز اینگونه تشریح کرد: روز حادثه داخل کوچه می‌رفتم که از پشت ضرباتی با چوب به مچ، بازو و گردنم وارد شد، زمانیکه برگشتم دیدم پوریا چوب در دستانش است، توانستم چوب را از دستانش بگیرم که وی چاقو از داخل لباسش بیرون آورد؛ من نیز چوب را رها کرده و چاقو را از پوریا گرفتم، بعد هم با چاقو ضرباتی را به او وارد و از آنجا فرار کردم.

اظهارات شهود در روز حادثه حاکی از آن بود که مقتول با چوب به فرهاد حمله کرده است اما آنها چاقویی را در دستان مقتول ندیده بودند همچنین فرهاد مدعی بود با چوب دو ضربه به سر پوریا زده و به دلیل گیج بودن پوریا، توانسته به راحتی چاقو را از او بگیرد اما در جایی دیگر ادعا کرده بود که چوب شکست و افتاد.

پس از اعتراف فرهاد به قتل پوریا و تقاضای قصاص از سوی مادر (تنها اولیای دم) مقتول، فرهاد به قصاص نفس محکوم و این حکم در شعبه 20 دیوان عالی کشور تأیید شد.

پس از تأیید حکم قصاص فرهاد، پرونده وی برای سیر مقدمات اجرایی به شعبه اول اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران فرستاده شد تا اینکه صبح امروز مادر مقتول با حضور در دادسرای امور جنایی تهران درخواست خود مبنی بر اعلام گذشت از قصاص فرهاد را بدون هیچ قید و شرطی به قاضی دشتبان؛ سرپرست اجرای احکام این دادسرا ارائه داد و فرهاد از قصاص رهایی یافت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.