×

چهار هزار و 500 زوج برای درمان ناباروری به هلال احمر مراجعه کردند

چهار هزار و 500 زوج برای درمان ناباروری به هلال احمر مراجعه کردند

رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از مراجعه چهار هزارو 500 زوج برای درمان ناباروری به مجتمع هلال احمر خبر داد و گفت نیمی از مراجعه کنندگان هم اکنون دوره درمانی خود را طی می کنند

چهار-هزار-و-500-زوج-برای-درمان-ناباروری-به-هلال-احمر-مراجعه-کردند وکیل 

 رئیس مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از مراجعه چهار هزارو 500 زوج برای درمان ناباروری به مجتمع هلال احمر خبر داد و گفت: نیمی از مراجعه کنندگان هم اکنون دوره درمانی خود را طی می کنند.

دکترحمید چوبینه روز دوشنبه درنشست خبری با بیان اینکه در طول دو سال گذشته چهارهزار 500 زوج به این مرکز ناباروری مراجعه کردند که نیمی از آنها در دوره درمان قرار گرفتند، افزود: بخشی دیگر از مراجعان به مرکز درمان ناباروری برای جلوگیری از تولد نوزاد با بیماریهای ژنتیکی به این محل مراجعه می کنند.

وی اظهارکرد: بخشی از این زوج ها که فرزندان قبلی شان دچار اختلالات «کروموزومی» بودند برای پیشگیری از این مساله در باروری های بعدی به مجتمع های دارویی و درمانی هلال مراجعه کردند.

مدیرعامل مجتمع دارویی و درمانی هلال احمرگفت: انتخاب جنسیت و درمان ناباروری ازجمله دیگر دلایل مراجعه زوج ها مرکز درمان رویش بوده است.

 ایران و ایتالیا جهت درمان ناباروری همکاری می کنند

وی به برنامه مشترک ایران و ایتالیا برای درمان ناباروری اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در مهرماه امسال همایشی در ارتباط با درمان ناباروری با حضور متخصصان خارجی برگزار تا بتوانیم در زمینه درمان ناباروری موفقیت های بیشتری داشته باشیم.

چوبینه همچنین درباره تاخیر در ساخت بیمارستان واقع در این مجتمع اظهارکرد: مشکلات مالی سبب کندی عملیات عمرانی شده ولی امیدواریم تا اردبیهشت ماه سال آینده فاز نخست این بیمارستان شامل دو طبقه افتتاح شود.

وی از دیگر برنامه های مجتمع دارویی درمانی هلال احمر را احداث مرکز پایش غربالگری سلامت مادر کودک و جنین برشمرد و گفت: راه اندازی بانک خون برای خدمت دهی به بیماران دیالیزی از جمله دیگر فعالیت های سال گذشته این مجتمع دارویی بوده است.

 دفتر حمایت از بیماران را در مجتمع درمانی هلال احمر ایجاد کرده ایم

چوبینه با اعلام اینکه بسیاری از خیران علاقمند انجام فعالیت های اخیر در این مرکز درمانی هستند، افزود: به منظور حمایت این افراد دفترحمایت از بیماران را در مجتمع ایجاد کردیم و همچنین در این راستا دندانپزشکان این مجتمع به اهدای یک دستگاه دیالیز خون به قیمت پنچ میلیارد و 50 میلیون ریال اقدام کردند.

چوبینه همچنین از احداث مرکز جامع توانبخشی و مرکز جامع تصویربرداری در این مرکز درمانی خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبارات دولتی و کمک خیران این دو مرکز احداث خواهد شد.

مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از افزایش میزان جراحی ها در درمانگاه این مجتمع در ماههای اخیر خبر داد و گفت: شایع ترین جراحی این مجتمع جراحی چشم آب مروارید و جراحی شبکیه و پس از آن جراحی های مربوط به ناباروری است.

توسعه صنعت توریسم درمانی یکی ازاهداف هلال احمر است

وی در ادامه دلیل افزایش مراجعات به این مرکز درمانی را افزوده شدن تعداد متخصصان در این مرکز درمانی اعلام کرد.

چوبینه با اشاره به اینکه توریست درمانی یکی از اهداف مجتمع دارو و درمانی هلال احمر است، افزود: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در این زمینه همکاری داشته و آنها حمایت لازم را برای صدور پروانه بهره برداری هتل مجتمع دارو و درمانی انجام داده اند.
این مقام مسئول مرکز درمانی هلال احمر گفت: بیماران زیادی از کشورهای تاجیکستان، عمان، افغانستان، آذربایجان و عراق همچنین بیماران دو ملیتی از کشورهای اروپایی و امریکایی برای درمان به این مجتمع دارویی و درمانی مراجعه کرده و به طور کلی در مدت سه سال گذشته بیش از یک هزار و 500 توریست در این مجتمع درمانی مداوا شده اند.

وی کیفیت، استاندارد و ارزان بودن خدمات در این مجتمع را از جمله دلایل علاقه مندی توریست ها برای درمان در این مجتمع اعلام کرد و گفت: توسعه صنعت توریسم درمانی از اهداف اصلی ما در این مجتمع به شمار می رود زیرا سبب دوستی ملت ها و ارز آوری برای کشور می شود.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.