×

از ابتدای شهریور تا دیروز 645 نفر در تصادفات جاده ای کشته شدند

از ابتدای شهریور تا دیروز 645 نفر در تصادفات جاده ای کشته شدند

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آمار تلفات جاده ای شهریور ماه گفت تا روز گذشته 645 نفر در صحنه تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند و 7100 نفر مجروح شدند

از-ابتدای-شهریور-تا-دیروز-645-نفر-در-تصادفات-جاده-ای-کشته-شدند

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آمار تلفات جاده ای شهریور ماه گفت: تا روز گذشته 645 نفر در صحنه تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند و 7100 نفر مجروح شدند.

سرهنگ حمیدی رئیس پلیس راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، گفت: از ابتدای شهریور تا دیروز 645 نفر در صحنه تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست دادند و 7100 نفر مجروح شدند که این تعداد در مقایسه با زمان مشابه آن در سال گذشته 4 درصد کاهش داشته، اما باز هم میزان قابل توجهی است.

وی افزود: بیشترین تصادفات به دلیل سرعت و شتاب بالا، سبقت غیرمجاز که بیشتر منجر به تصادفات رخ به رخ می‌شود، رانندگی با خستگی و خواب‌آلودگی و عدم استراحت کافی قبل سفر و در طول سفر رخ داده است.

سرهنگ حمیدی تصریح کرد: لذا با توجه به اینکه امروز روز آخر تابستان است و دو روز دیگر از تعطیلات باقی است، از تمام هموطنان می خواهیم تا نکات ایمنی را در سفرهای خود لحاظ کنند تا سلامت همه مسافران جاده ای تضمین شود و پلیس هم شاهد کاهش آمار تلفات در این سه روز اخیر شود.

رئیس پلیس راهور کشور خاطرنشان کرد: حجم ترددها در این سه روز افزایش زیادی خواهد داشت و شعار همیشگی ما دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است خواهد بود.

وی ادامه داد: به همین خاطر مجددا توصیه ما این است که در بازگشت از سفر شتاب و عجله را کنار گذاشته و رانندگی ایمن و مطمئنی در این روزها داشته باشند. بهترین کمک‌کننده به کاهش حوادث جاده‌ای خود رانندگان و سرنشینان خودور هستند.

سرهنگ حمیدی گفت: تعداد زیادی از خودروهای سواری و حمل و نقل عمومی در این مدت به پارکینگ‌های پلیس راه منتقل شدند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.