×

داماد پدرزنش را مقابل کلانتری از پای در آورد

داماد پدرزنش را مقابل کلانتری از پای در آورد

ساعتی قبل با میلاد بر سر مسائلی درگیر شدم و او مرا کتک زد، به همین دلیل به او گفتم که باید مرا به کلانتری ببرد تا از وی شکایت کنم، در همن حین با پدرم و مادرم نیز تماس گرفتم و از آنها خواستم خود را به کلانتری برسانند

داماد-پدرزنش-را-مقابل-کلانتری-از-پای-در-آورد وکیل 

ساعتی قبل با میلاد بر سر مسائلی درگیر شدم و او مرا کتک زد، به همین دلیل به او گفتم که باید مرا به کلانتری ببرد تا از وی شکایت کنم، در همن حین با پدرم و مادرم نیز تماس گرفتم و از آنها خواستم خود را به کلانتری برسانند ...

حدود ساعت 24 روز گذشته خبر مرگ مشکوک مرد میانسالی از سوی مسئولان بیمارستان سوم شعبان به مأموران کلانتری 132 نبرد اعلام شد که  بازپرس کشیک قتل پایتخت نیز در جریان این مرگ مرموز قرار گرفت و همراه با اکیپ تشخیص هویت آگاهی راهی بیمارستان شد.

پس از حضور بازپرس مشخص شد متوفی ساعت 21 شب گذشته مقابل کلانتری با دامادش میلاد درگیر شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

همسر میلاد (دختر متوفی) در اظهاراتش به بازپرس گفت: ساعتی قبل با میلاد بر سر مسائلی درگیر شدم و او مرا کتک زد، به همین دلیل به او گفتم که باید مرا به کلانتری ببرد تا از وی شکایت کنم، در همن حین با پدرم و مادرم نیز تماس گرفتم و از آنها خواستم خود را به کلانتری برسانند، زمانی که مقابل کلانتری رسیدیم، پدر و مادرم نیز آنجا بودند که میلاد با پدرم درگیر شد، پدرم حین درگیری با میلاد به زمین خورد و بیهوش شد، بعد با اورژانس تماس گرفتیم و پدرم به بیمارستان منتقل شد اما در آنجا جان داد.

میلاد نیز که از مرگ پدر زنش شوکه بود، به بازپرس گفت: من قصد کشتن پدر زنم را نداشتم، زمانی که با وی درگیر شدم ناگهان روی زمین افتاد و بیهوش شد.

سرانجام سجاد منافی آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور انتقال جسد متوفی را به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ صادر کرد همچنین میلاد نیز به دستور بازپرس بازداشت شد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.