×

کاهش طلاق توافقی در 6 ماهه نخست امسال

کاهش طلاق توافقی در 6 ماهه نخست امسال

مرتضوی گفت در راستای تلاش‌های انجام شده در امر پیشگیری از طلاق توافقی خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیر آمارها در وقوع طلاق توافقی بوده ایم

کاهش-طلاق-توافقی-در-6-ماهه-نخست-امسال وکیل 

 مرتضوی گفت: در راستای تلاش‌های انجام شده در امر پیشگیری از طلاق توافقی خوشبختانه شاهد کاهش چشمگیر آمارها در وقوع طلاق توافقی بوده ایم.

سید امیرمرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به موضوع طلاق توافقی اشاره کرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات پیشگیرانه در ارتباط با کاهش طلاق توافقی، بر اساس استفاده از ظرفیت‌های موجود در قانون حمایت خانواده اقدامات موثر مفیدی در استان خراسان رضوی انجام شده است.

وی گفت: خوشبختانه آمار طلاق توافقی در حد مطلوبی کاهش داشته و باعث شده است که استان خراسان علاوه بر کاهش طلاق توافقی در امر صلح و سازش نیز موفق باشد.

این مقام قضایی اظهار کرد: در فروردین امسال طلاق توافقی به میزان 24/7- نسبت به مدت مشابه سال گذشته  کاهش داشته است.

مرتضوی ادامه داد: این روند کاهشی برای ماه اردیبهشت 15/8- برای خرداد 26/2- تیر 43/1- مرداد 33/1- و برای شهریور ماه 37/8- بوده است که نشان می‌دهد طلاق توافقی در 6 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته سیری نزولی را طی کرده است.

معاون اجتماعی دادگستری کل خراسان رضوی همچنین به امر صلح و سازش در این استان اشاره کرد و گفت: گزارشات و آمارها نشان می‌دهد که صلح و سازش در 6 ماهه نخست امسال روندی صعودی داشته و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش یافته است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.