×

آزادی 321 محکوم غیر عمد اصفهانی در 6 ماهه نخست سال جاری

آزادی 321 محکوم غیر عمد اصفهانی در 6 ماهه نخست سال جاری

نیکوکاران اصفهانی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری با کمک‌های نقدی خود زمینه آزادی 321 محکوم غیرعمد این استان را فراهم کردند

آزادی-321-محکوم-غیر-عمد-اصفهانی-در-6-ماهه-نخست-سال-جاری وکیل 

نیکوکاران اصفهانی از ابتدای فروردین تا پایان شهریور ماه سال جاری با کمک‌های نقدی خود زمینه آزادی 321 محکوم غیرعمد این استان را فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه کشور، مصطفی کشانی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اصفهان با تشریح عملکرد 6 ماهه این نهاد گفت: مجموع بدهی 321 مددجوی آزادشده معادل 245 میلیارد و 277میلیون ریال بود که از این مبلغ، اعتباری قریب به 65میلیارد ریال با همیاری شکات و طلبکاران گذشت اخذ شده است.

وی افزود: 6 میلیارد و 568 میلیون ریال از اعتبارات صندوق تأمین خسارات بدنی و مبلغی معال 7 میلیارد ریال هم از محل نقدینگی خود زندانیان برای تسریع در روند آزادی‌ها پرداخت شده است.

کشانی در تفکیک زندان‌های میزبان این دسته از محبوسان، اظهار کرد: تعداد 110 نفر از واجدین شرایط آزاد شده مددجوی زندان مرکزی اصفهان،3 زندانی زن ندامتگاه شهرضا، 11بدهکار مالی زندان گلپایگان، 10محکوم مربوط به زندان کاشان، 19محبوس زندان فریدن و 26محکوم غیرعمد اردوگاه از جمله این افراد هستند که در کنار دیگر مددجویان نیازمند زندان‌های خوانسار، نائین، خمینی‌شهر و لنجان در نیمه نخست سال 95 آزاد شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 193نفر به دلیل محکومیت مالی،29نفر بابت بدهی دیه و 99 نفر نیز به علت عدم توانایی در پرداخت مهریه و نفقه در زندان حضور داشتند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.