×

اطلاعیه اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم آزمون قضاوت سال 95

اطلاعیه اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات مرحله دوم آزمون قضاوت سال 95

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای، زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون قضاوت و جزئیات آزمون تشریحی را تشریح کرد

اطلاعیه-اعلام-نتایج-مرحله-اول-و-جزئیات-مرحله-دوم-آزمون-قضاوت-سال-95

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه‌ای، زمان اعلام نتایج مرحله اول آزمون قضاوت و جزئیات آزمون تشریحی را تشریح کرد.

با توجه به برگزاری مرحله اول آزمون تصدی امر قضاء سال 1395 در تاریخ 1395/7/9 (ویژه داوطلبان دانشگاهی) بدین­ وسیله زمان اعلام نتایج مرحله اول و جزئیات آزمون تشریحی به شرح زیر اعلام می­‌شود:

الف- اعلام نتایج مرحله اول:

1. داوطلبانی که در آزمون تستی موفق به کسب حداقل نمره تراز 5000 شوند، به ترتیب اولویت (حائزان بیشترین امتیاز) و به صورت چند برابر ظرفیت به آزمون تشریحی دعوت خواهند شد.

2. نتایج مرحله اول حداکثر تا پانزدهم آبان­ ماه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارنامه، می­‌بایست به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

ب- جزئیات آزمون تشریحی:

1. آزمون تشریحی در روز جمعه مورخ 1395/8/28 در شهر تهران برگزار خواهد شد.

2. مواد امتحانی آزمون تشریحی عبارتند از:

· حقوق مدنی وآیین دادرسی مدنی (جمعاً یک سؤال)

· حقوق تجارت (یک سؤال)

· حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آیین دادرسی کیفری (جمعاً دو سؤال)

3. مدت زمان پاسخگویی به سؤالات آزمون تشریحی، حداکثر 180 دقیقه می­‌باشد.

4. آوردن هرگونه کتاب، جزوه و چرک­نویس در جلسه آزمون ممنوع است. مجموعه قوانین مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات، در ابتدای جلسه، با هزینه 50.000 ریال در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

5. داوطلبان راه­ یافته به آزمون تشریحی، می­ بایست از روز سه­ شنبه مورخ 1395/8/25 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به پرینت کارت شرکت در آزمون خود اقدام نمایند. زمان و نشانی دقیق محل برگزاری آزمون بر روی کارت مزبور درج خواهد شد.

6. نتایج این مرحله از آزمون قضاوت، اوایل بهمن­ ماه اعلام خواهد شد و از پذیرفته­ شدگان، بلافاصله، برای شرکت در مصاحبه علمی شفاهی، دعوت به‌عمل خواهد آمد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.