×

توجیه کارکنان نیروهای مسلح درباره ممنوعیت ورود به دسته بندهای سیاسی و انتخاباتی

توجیه کارکنان نیروهای مسلح درباره ممنوعیت ورود به دسته بندهای سیاسی و انتخاباتی

دادستان نظامی استان همدان گفت دوایر عقیدتی سیاسی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه، کارکنان نیروهای مسلح را در خصوص ممنوعیت ورود به احزاب و دسته بندی‌های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی توجیه کنند

توجیه-کارکنان-نیروهای-مسلح-درباره-ممنوعیت-ورود-به-دسته-بندهای-سیاسی-و-انتخاباتی وکیل 

دادستان نظامی استان همدان گفت: دوایر عقیدتی سیاسی و دفاتر نمایندگی ولی فقیه، کارکنان نیروهای مسلح را در خصوص ممنوعیت ورود به احزاب و دسته بندی‌های سیاسی و تبلیغات انتخاباتی توجیه کنند.

به گزارش ایسنا، جعفر طلایی در گردهمایی روسا، معاونان و کارکنان عقیدتی سیاسی انتظامی استان همدان به تشریح فرازهای دیگری از آیین دادرسی کیفری پرداخت و در این خصوص اظهار کرد: هرگونه تعقیب و تحقیق در جرایم منافی عفت به غیر از مواردی که بزه مذکور دارای شاکی خصوصی یا سازمان یافته و به عنف و اکراه باشد، ممنوع است.

طلایی با بیان اینکه مظنون‌گیری و انتقال افراد به کلانتری‌ها جهت احراز هویت، جرم تلقی می شود، اظهار کرد: تفتیش و بازرسی از افراد، اشیاء و اماکن بسته و تعطیل فقط در جرایم مشهود و یا با دستور موردی مقام قضایی مجاز است.

وی به آثار و تبعات ارتکاب ضرب و جرح و اهانت از سوی ماموران اشاره کرد و افزود: صرف نظر از جنبه خصوصی، این جرایم باعث ایجاد بدبینی مردم نسبت به نیروهای مسلح می شود.

دادستان نظامی استان همدان، نقش ادارات عقیدتی سیاسی را در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تقویت ایمان و باورهای دینی کارکنان نیروهای مسلح مهم دانست.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.