×

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار قرار دارد

مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در دستور کار قرار دارد

حجت الاسلام و المسلمین حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از عزم دادستانی و دادگستری این استان در مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز و تلاش در حفظ منابع ملی و طبیعی خبر داد

مقابله-با-ساخت-و-سازهای-غیر-مجاز-در-دستور-کار-قرار-دارد وکیل 

حجت الاسلام و المسلمین حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از عزم دادستانی و دادگستری این استان در مقابله با ساخت و ساز های غیر مجاز و تلاش در حفظ منابع ملی و طبیعی خبر داد.

 حجت الاسلام‌والمسلمین سید مصطفی حقی گفت: در چارچوب برنامه های شورای حفظ حقوق بیت المال روز گذشته به اتفاق رییس کل دادگستری و جمعی از مدیران اجرایی استان گلستان در بازدیدی از منطقه سیاه رودبار علی آباد کتول در جریان اقدامات انجام شده در راه مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز قرار گرفتیم و ماحصل این بازدید در جلسه آینده شورای حفظ حقوق بیت المال استان مطرح خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود:دستگاه قضایی استان گلستان با هوشیاری در مقابل روند ساخت و سازهای غیر مجاز خواهد ایستاد.

وی همچنین از اجرای حکم تخریب و قلع و قمع برخی واحدهای غیر مجاز در منطقه قلعه حسن گرگان و تخته افرای علی آباد خبر داد و تصریح کرد: به افراد سودجو و تخریب کنندگان منابع طبیعی و ملی هشدار می دهیم که از تجاوز و دست اندازی به حریم منابع ملی و طبیعی دست بردارند.
 

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.