×

اقدام مهم سازمان های قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات

اقدام مهم سازمان های قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات

بابازاده گفت برنامه مهمی که سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات در پیش گرفته راهبرد پیشگیری از جرایم در سال‌های اخیر است که سبب شده آمار تخلفات به شدت کاهش پیدا کند

اقدام-مهم-سازمان-های-قضایی-نیروهای-مسلح-در-کاهش-جرایم-و-تخلفات وکیل 

 بابازاده گفت: برنامه مهمی که سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات در پیش گرفته راهبرد پیشگیری از جرایم در سال‌های اخیر است که سبب شده آمار تخلفات به شدت کاهش پیدا کند.

به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح سردار جلیل بابازاده در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل اظهار کرد: نیروهای مسلح به خاطر چندین ویژگی و شرایط خاص از موقعیت حساسی برخوردار هستند به گونه‌ای که برای صیانت از سلامت این نیروها در کنار مجموعه قضایی، سازمان مستقلی به نام سازمان قضایی نیروهای مسلح شکل گرفته که از ابعاد مختلف دارای اهمیت است.
 
وی تصریح کرد: هم از نظر صیانتی و هم از بعد ماهیت کار و مأموریت‌های اثرگذاری که نیروهای مسلح انجام می‌دهند، شکل‌گیری سازمان قضایی در ارتقاء صحت و سلامت فعالیت نیروهای مسلح دارای ارزش و جایگاه خاصی است.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار انجام مأموریت ذاتی خود با اقتدار و صلابت تمام و در فضای تعاملی سعی دارد با سازمان قضایی نیروهای مسلح ارتباط نزدیکی را داشته باشد، گفت: مدیران و رؤسای این سازمان و دادستان نظامی در استان اردبیل با سعه صدر و تعامل و همراهی خوب سعی داشتند تا در کنار نیروهای مسلح باشند هر چند که شاید عده‌ای چنین فضایی را باور نکرده و یا قبول نداشته باشند.
 
سردار بابازاده به جایگاه نیروهای مسلح و فرماندهان رشید این نیروها اعم از سرداران و امیران، به احترام خاص مقام معظم رهبری به این نیروها اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری به احترام شهدای جبهه حق و حقیقت در قالب فرماندهان، سرداران و امیران نظامی و انتظامی در آیین تشییع و خاکسپاری آنها حاضر شده و با احترام تمام از این نیروها یاد کرده به طوری که در هیچ مقطعی چنین حضور و احترامی را شاهد نیستیم.
 
وی بیان کرد: ما در هشت سال جنگ تحمیلی و در به زانو در آوردن دشمنانمان، رقبای دفاعی شرق و غرب خود را کنار زدیم به طوری که با تقدیم 210 هزار شهید و 19 هزار اسیری که گرفتیم همه را به حیرت انداختیم.
 
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت یاد و خاطره 210 هزار شهید دوران دفاع مقدس این شهدا را به عنوان سند عزت، شرافت و آبروی این کشور عنوان کرد و ادامه داد: ما اگر سه هزار شغل داشته باشیم که در رأس آنها یک مدیر قرار گرفته باشد این مدیران و مسؤولان ما رسالت 72 شهید هستند که در نهایت عزت، شجاعت و در عین مظلومیت به شهادت رسیدند.
 
سردار بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما امروز نیز در تبعیت از فرمان ولایت فقیه کار سربازی انجام می‌دهیم اما در این جایگاه نیز عده‌ای همچنان به نیروهای مسلح کم‌لطفی می‌کنند در حالی که امنیت و آرامش امروز کشور مرهون فداکاری نیروهای مسلح است.
 
وی پایین بودن آمار جرایم نیروهای مسلح را به رغم سختگیری‌ها، محدودیت‌ها و پیشرفت امکانات و تکنولوژی‌ها یادآور شد و گفت: ما نیز باید خودمان را به ابزارها و امکانات جدید در حوزه مقابله با تهدیدهای دشمن آراسته کنیم چرا که دشمن در حوزه فرهنگی به دنبال سربازگیری است تا در جبهه خود بتواند به کشور ما آسیب بزند.
 
سردار بابازاده با بیان اینکه قاطبه نیروهای مسلح در کنار سایر مردم در دفع این تهدیدها و توطئه‌های استکبار تلاش می‌کنند، افزود: اقدام مهمی که سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات در پیش گرفته راهبرد پیشگیری از جرایم در سال‌های اخیر است که سبب شده آمار تخلفات به شدت کاهش پیدا کند.
 
وی از مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خواست تا با این راهبرد و توسعه آن در مسیر کاهش جرایم و یا تخلفات در مجموعه نیروهای نظامی تلاش جدی را انجام دهند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.