×

برخورد شدید با باندهای اغفال دختران در آرایشگاه های زنانه

برخورد شدید با باندهای اغفال دختران در آرایشگاه های زنانه

علیرضا جمشیدی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا درباره تخلفات آرایشگاه های زنانه و آیا هنوز بازرسی از این آرایشگاه ها ادامه دارد یا نه، افزود برخورد با آرایشگاه های متخلف همچنان ادامه دارد چون برخی از این آرایشگاه ها حتی با تشکیل باندهایی، دختران را فریب می دهند و ایجاد فساد می کنند

برخورد-شدید-با-باندهای-اغفال-دختران-در-آرایشگاه-های-زنانه وکیل 

علیرضا جمشیدی روز شنبه درگفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا درباره تخلفات آرایشگاه های زنانه و آیا هنوز بازرسی از این آرایشگاه ها ادامه دارد یا نه، افزود: برخورد با آرایشگاه های متخلف همچنان ادامه دارد چون برخی از این آرایشگاه ها حتی با تشکیل باندهایی، دختران را فریب می دهند و ایجاد فساد می کنند.

وی ادامه داد: برای مقابله با ایجاد باند برای اغفال دختران، بحث پیشگیری گسترده ای داریم و با صنف آرایشگرها جلسات متعددی برگزار کرده ایم.

جمشیدی همچنین، استفاده از وسایل آرایشی بهداشتی غیراستاندارد و غیربهداشتی و نیز دریافت مبلغی خارج از نرخ اتحادیه از مردم توسط برخی آرایشگاه های زنانه را از جمله تخلفات بارز این آرایشگاه ها عنوان کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کشور به این نکته هم اشاره کرد که برخی از آرایشگاه های موجود در سطح شهر بدون مجوز دایرند.

این مقام مسئول تعزیرات حکومتی درباره این آرایشگاه های بدون مجوز اظهار کرد: ما با صنف مربوطه جلساتی داشته ایم تا به این دسته از آرایشگاه ها در صورت دارا بودن شرایط دریافت مجوز ، پروانه داده شود و درغیر این صورت آرایشگاه های فعال بدون مجوز را پلمب کنند.

به گزارش ایرنا ، سازمان تعزیرات حکومتی به دلیل افزایش شکایت های مردمی و پرونده های تشکیل شده صنف آرایشگاه های زنانه بر آن شد که با اجرای طرحی، برخورد قاطع با متخلفان این صنف را در دستور کار خود قرار دهد که این موضوع مورد استقبال سایر دستگاه های نظارتی قرار گرفت.

این طرح از مهر ماه سال گذشته در قالب اقدام و گشت های مشترک آغاز شد.

انجام کارهای غیرصنفی یا تداخل صنفی همچون انجام تاتو(خالکوبی)، بوتاکس، پیلینگ( پاکسازی)پوست توسط افراد غیر متخصص، گرانفروشی (دریافت وجوه گزاف خارج از تعرفه)، استفاده از لوازم آرایشی قاچاق، غیربهداشتی و تقلبی که موجب بیماری و آسیب های پوستی بانوان شده است از مهم ترین شکایات مردمی علیه صنف آرایشگاه های زنانه بوده است.

منبع : ایرنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.