×

کارگاه های آموزشی آشنایی با فرایند دادرسی نظامی برگزار شد

کارگاه های آموزشی آشنایی با فرایند دادرسی نظامی برگزار شد

در راستای اجرایی سازی تفاهم‌نامه‌های علمی و آموزشی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با فرآیند دادرسی نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سال‌های 94 و 95 برگزار شد

کارگاه-های-آموزشی-آشنایی-با-فرایند-دادرسی-نظامی-برگزار-شد وکیل 

 در راستای اجرایی سازی تفاهم‌نامه‌های علمی و آموزشی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با فرآیند دادرسی نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سال‌های 94 و 95 برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، در راستای اجرایی سازی تفاهم‌نامه‌های علمی و آموزشی با مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی، کارگاه‌های آموزشی آشنایی با فرآیند دادرسی نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح طی سال‌های 94 و 95 برگزار شد.

در این دوره‌ها دانشجویان مقاطع مختلف رشته حقوق علاوه بر شرکت در کارگاه آموزشی از شعب مختلف دادگاه و دادسرای نظامی بازدید داشته و با مراجعه به شعب دادسرای نظامی و شرکت در جلسات دادگاه، آشنایی کاملی در حوزه رسیدگی به جرایم نیروهای مسلح در سازمان قضایی به دست آورده اند.

لازم به ذکر است باتوجه به نظرسنجی‌های به عمل آمده در پایان کارگاه آموزشی رضایت‌مندی 95 درصدی نسبت به برگزاری دوره اعلام شده است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.