×

مرد جوان روی دختر مورد علاقه اش وایتکس پاشید

مرد جوان روی دختر مورد علاقه اش وایتکس پاشید

به خواستگارم جواب رد دادم او با پیامک مرا تهدید کرد و می‌گفت جانم را می‌گیرد، تهدیدهای خواستگارم به حدی بود که مجبور شدم با آژانس به محل کارم بروم اما یک روز در مسیر رفتن به محل کارم

مرد-جوان-روی-دختر-مورد-علاقه-اش-وایتکس-پاشید

به خواستگارم جواب رد دادم او با پیامک مرا تهدید کرد و می‌گفت جانم را می‌گیرد، تهدیدهای خواستگارم به حدی بود که مجبور شدم با آژانس به محل کارم بروم اما یک روز در مسیر رفتن به محل کارم...

 حدود دو ماه پیش زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران اعلام کرد توسط خواستگارش مورد اسیدپاشی قرار گرفته است وی در ادامه اظهاراتش به قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران گفت: مدتی قبل با مردی آشنا شدم که این مرد جوان مدتی بعد از آشنایی، درخواست ازدواج با من را داد اما من جواب رد به او دادم.

وی ادامه داد: پس از اینکه به خواستگارم جواب رد دادم او با پیامک مرا تهدید کرد و می‌گفت جانم را می‌گیرد، تهدیدهای خواستگارم به حدی بود که مجبور شدم با آژانس به محل کارم بروم اما یک روز در مسیر رفتن به محل کارم خواستگارم به من نزدیک شد و مایع وایتکس به رویم ریخت که بدنم آسیب دید، خواستگارم یک بار دیگر نیز رویم مایع وایتکس ریخته بود.

پس از این اظهارات و تشکیل پرونده، زن جوان به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان پزشکی قانونی دو سوختگی دو درصدی را روی بدن زن جوان، با ماده‌ای سوزاننده تأیید کردند.

تحقیقات در رابطه با این پرونده و تلاش برای بازداشت متهم ادامه دارد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.