×

استنکاف از ارائه اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای مدیران و مقامات مشمول محکومیت قضایی می شود

استنکاف از ارائه اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای مدیران و مقامات مشمول محکومیت قضایی می شود

نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه ششم مصوب کردند در صورت استنکاف اشخاص حقوقی و ارائه اطلاعات مربوط به مقامات و مدیران در خصوص حقوق و مزایا مشمول محکومیت قضایی می‌شود

استنکاف-از-ارائه-اطلاعات-مربوط-به-حقوق-و-مزایای-مدیران-و-مقامات-مشمول-محکومیت-قضایی-می-شود

نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به جزئیات لایحه برنامه ششم مصوب کردند در صورت استنکاف اشخاص حقوقی و ارائه اطلاعات مربوط به مقامات و مدیران در خصوص حقوق و مزایا مشمول محکومیت قضایی می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بندی از ماده مربوط به مصوب کردند که کلیه اشخاص حقوقی مشمول این ماده مکلفند از تاریخ 1 /1/ 1388 اطلاعات مربوط به مقامات، روسا و مدیران موضوع این ماده را به دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور طبق وظایف و اختیارات قانونی خود ارائه دهند.

مستنکف از ارائه اسناد و اطلاعات مورد درخواست به انفصال موقت از خدمات دولتی و عمومی از سه ماه یا یک سال به تشخیص مراجع قضایی محکوم می‌شود.

دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور مکلفند اطلاعات مربوط به پرداخت‌های مذکور را در اسرع وقت به منظور بازگرداندن وجوه پرداخت شده رسیدگی نمایند و در صورتی که مبالغی بر خلاف قوانین به افراد موضوع این ماده پرداخت شده باشد، اقدامات قانونی لازم را به‌عمل آوردند.

نمایندگان مجلس همچنین تبصره دیگری از این ماده که مربوط به استفاده از تسهیلات بانکی به جز مسکن و فقط برای یک بار به کارکنان بانک‌های دولتی و غیردولتی ممنوع است جهت رسیدگی بیشتر به کمیسیون ارجاع دادند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.