×

هدف اصلی دادسرای نظامی در برخورد با تخلفات ، صیانت از نیروهای مسلح است

هدف اصلی دادسرای نظامی در برخورد با تخلفات ، صیانت از نیروهای مسلح است

میرشکاری گفت هدف اصلی دادسرای نظامی در برخورد با تخلفات، تقویت یگان‌ها و صیانت از نیروهای مسلح است

هدف-اصلی-دادسرای-نظامی-در-برخورد-با-تخلفات-،-صیانت-از-نیروهای-مسلح-است وکیل 

 میرشکاری گفت: هدف اصلی دادسرای نظامی در برخورد با تخلفات، تقویت یگان‌ها و صیانت از نیروهای مسلح است.

 به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح؛ میرشکاری در دیدار با رئیس و مسئولین حفاظت اطلاعات سپاه سلمان استان یکی از رسالت‌های سازمان قضایی نیروهای مسلح را پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد و افزود: اگر در گزارش جرایم به دادسرای نظامی حساسیت وجود داشته باشد قطعاً نیروهای مسلح سالمی خواهیم داشت.
وی اضافه کرد: اگر یک بیماری مسری در سطح جامعه شیوع پیدا کند و درمان و پیشگیری نشود در جامعه فراگیر خواهد شد؛ جرم و تخلف هم به همین شکل است اگر با مجرم برخورد نشود قطعاً جرم به دیگر افراد سرایت خواهد کرد.

میرشکاری ادامه داد: عدم برخورد به‌موقع و مناسب با افراد متخلف در نهایت انسجام و انضباط یگان را خدشه‌دار می‌سازد.

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان، پیروی از ولایت‌فقیه را از عوامل عدم انحراف در مجموعه نیروهای مسلح برشمرد و تصریح کرد: امروز همه مردم و خصوصاً نیروهای مسلح باید هوشیاری خود را حفظ کنند و قطعاً اگر خط قرمز ما سیاست‌های فرمانده معظم کل قوا باشد، منحرف نخواهیم شد.

میرشکاری با بیان اینکه سرلوحه کار نیروهای مسلح باید اخلاق‌مداری، صداقت و تعهد باشد، تأکید کرد: اولین و مهم‌ترین اصل در یک نیروی حفاظتی، خداترسی است و کسی که در مجموعه نیروهای مسلح و خصوصاً در زمینه امنیتی فعالیت می‌کند باید فردی سالم و متعهد باشد تا مأموریت خود را به‌درستی انجام دهد.

وی با اشاره به نقش سپاه پاسداران در بومی‌سازی امنیت در منطقه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حوزه بسیج هرچه نظارت و حساسیت بیشتر باشد به نتایج بهتری خواهیم رسید و امنیت پایداری را در منطقه شاهد خواهیم بود.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.