×

بدهی 8 محکوم غیرعمد شیرازی در گود زورخانه فراهم شد

بدهی 8 محکوم غیرعمد شیرازی در گود زورخانه فراهم شد

ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای شهر شیراز با برگزاری یک جشن گلریزان زمینه آزادی 8 زندانی غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کردند

بدهی-8-محکوم-غیرعمد-شیرازی-در-گود-زورخانه-فراهم-شد وکیل 

ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای شهر شیراز با برگزاری یک جشن گلریزان زمینه آزادی 8 زندانی غیرعمد تحت حمایت ستاد دیه را فراهم کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد دیه، سومین جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دفتر نمایندگی ستاد دیه فارس در سال جاری با همکاری آکادمی ورزش‌های زورخانه‌ای این استان در شهر شیراز برگزار شد.

در این آیین معنوی که به همت جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی این شهر برگزار و در آن مبلغی معادل 648 میلیون تومان در قالب جمع‌آوری کمک‌های نقدی و تعهدات خیرین اخذ گردید پیش‌بینی می‌شود بیش از پنجاه زندانی واجد شرایط از بند حبس رهایی یابند. البته تاکنون با مبالغ نقدی پرداخت شده زمینه آزادی 8 بدهکار مالی سرپرست خانواده فراهم شده است.

حجت‌الاسلام سید صدرالله رجایی‌نسب، معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس، سید حشمت‌الله حیات‌الغیب رییس هیات امنای ستاد دیه استان و بهرام افشارزاده مشاور عالی اجرایی فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از جمله مهمانان این جشن آزادی بودند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.