×

هزینه تغییر کاربری اراضی زراعی برای متخلفان افزایش می یابد

هزینه تغییر کاربری اراضی زراعی برای متخلفان افزایش می یابد

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت هزینه تغییر کاربری اراضی زراعی برای متخلفان افزایش می‌یابد، در برخورد با این تخلفات نباید مسامحه شود؛ اگر کوچکترین تعللی صورت گیرد هزینه برخورد نیز افزایش یافته و دستگاه‌های مسئول در عمل انجام شده قرار می‌گیرند

هزینه-تغییر-کاربری-اراضی-زراعی-برای-متخلفان-افزایش-می-یابد وکیل 

 رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: هزینه تغییر کاربری اراضی زراعی برای متخلفان افزایش می‌یابد، در برخورد با این تخلفات نباید مسامحه شود؛ اگر کوچکترین تعللی صورت گیرد هزینه برخورد نیز افزایش یافته و دستگاه‌های مسئول در عمل انجام شده قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان البرز ،فاضلیان در ادامه بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی دادگستری استان البرز گفت: هزینه تغییر کاربری اراضی زراعی برای متخلفان افزایش می‌یابد، در برخورد با این تخلفات نباید مسامحه شود؛ اگر کوچکترین تعللی صورت گیرد هزینه برخورد نیز افزایش یافته و دستگاه‌های مسئول در عمل انجام شده قرار می‌گیرند.
 
وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب افزود: انقلاب مردم ایران یک ویژگی مهم دارد که آن را از سایر انقلاب‌های جهان متمایز می کند و آن جنبه دینی و الهی آن است بنابراین اگر تعبیر رنسانس اسلامی را برای انقلاب اسلامی ایران به کار ببریم قطعا به خطا نرفته‌ایم.

فاضلیان با تببین عناصری که در شکل‌گیری و ایجاد انقلاب نقش داشتند گفت: رهبری الهی و بی‌نظیر، ایمان ناب و خالص انقلابی مردم، وحدت و انسجام ملی از جمله این عوامل بودند که امروز در بقای آن نیز نقش دارند.

 نماد انسجام دو قوه در استان

عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز در ادامه با تاکید بر نقش وحدت و انسجام ملی در قوام انقلاب متذکر شد: افتتاح مجتمع قضایی شهر چهارباغ، نماد انسجام و وحدت دو قوه در استان البرز است؛ معتقدیم در این شرایط یکدلی و همدلی، هر فعل و کلامی که به وحدت آسیب بزند گناهی نابخشودنی خواهد بود و باید مراقب بود اظهارنظرها بوی تفرقه ندهد.

رئیس کل دادگستری استان البرز با ترسیم مسیری که در دو سال اخیر طی شده تا مشکلات زیرساختی دستگاه قضایی استان برطرف شود، توضیح داد: در این مدت توانستیم با وجود محدودیت‌های مالی شدید که کشور گریبانگیر آن است بیش از 16 میلیارد تومان بودجه جذب، و نزدیک به 25 هزار متر مربع پروژه در حال ساخت و بهره‌برداری است.

 افتتاح دادگستری و دادسرای چهارباغ در آینده نزدیک

فاضلیان با اشاره به افتتاح مجتمع قضایی چهارباغ این نوید را داد که با اصلاح چارت موجود، در آینده نزدیک دادگستری و دادسرای چهارباغ نیز افتتاح شود تا همه دعاوی و شکایات مردم این شهر در همانجا مورد رسیدگی قرار گیرد.

ادامه اظهارات عالی‌ترین مقام قضایی استان البرز به موضوع تغییر کاربری‌های گسترده در اراضی زراعی، تصرف اراضی ملی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز در ساوجبلاغ اختصاص داشت که وی در این باره گفت: جاذبه‌های طبیعی این شهرستان به نوعی بلای جان طبیعت آن شده است و متخلفان که عمدتا غیربومی هستند با تغییر کاربری و تصرفات غیرقانونی گسترده، تهدیدی جدی برای آینده این منطقه هستند.

فرآیند انتقال ندامتگاه‌های تهران از کرج

وی با تاکید بر اینکه باید با این نوع تخلفات برخورد شدیدی شود تصریح کرد: در برخورد با این تخلفات نباید مسامحه شود؛ اگر کوچکترین تعللی صورت گیرد هزینه برخورد نیز افزایش یافته و دستگاه‌های مسئول در عمل انجام شده قرار می‌گیرند که برای ممانعت از این شرایط باید از همان ابتدا سخت‌ترین برخوردها با سریعترین عکس العمل ها انجام پذیرد.

در موضوع ندامتگاه‌های متلعق به استان تهران که اکنون در کرج مستقر هستند نیز رئیس کل دادگستری استان البرز توضیح داد: با تلاش دادگستری و استانداری البرز، مشکلات به رئیس قوه قضائیه و مسئولان منتقل شده است و مقرر شده در آینده به تدریج، همه زندانیان از ندامتگاه قزلحصار به مکان دیگری منتقل شوند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.