×

کاهش 11 درصدی بودجه سازمان‌ زندان‌ها-خرید نسیه سازمان از بازار

کاهش 11 درصدی بودجه سازمان‌ زندان‌ها-خرید نسیه سازمان از بازار

رئیس سازمان زندان‌ها با انتقاد از روند تخصیص بودجه این سازمان، گفت بودجه این سازمان در لایحه پیشنهادی بودجه 92 کل کشور نسبت به سال گذشته 11درصد کاهش یافته است

کاهش-11-درصدی-بودجه-سازمان‌-زندان‌ها-خرید-نسیه-سازمان-از-بازار وکیل 

رئیس سازمان‌ زندان‌ها در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد کاهش 11 درصدی بودجه سازمان‌ زندان‌ها خرید نسیه سازمان از بازار

رئیس سازمان زندان‌ها با انتقاد از روند تخصیص بودجه این سازمان، گفت: بودجه این سازمان در لایحه پیشنهادی بودجه 92 کل کشور نسبت به سال گذشته 11درصد کاهش یافته است.

غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی در پاسخ به پرسش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه میزان زندانیان چک بلامحل نسبت به سال‌های افزایش داشته یا کاهش، اظهار داشت: در شرایط فعلی آمار زندانیان ناشی از چک بلامحل فزاینده است.

وی ادامه داد: این میزان نسبت به سال‌های گذشته در حال افزایش است.

اسماعیلی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه، میزان بودجه و تخصیص آن طی سالهای گذشته چطور بوده است، گفت: در لایحه پیشنهادی بودجه سال 92 کل کشور، بودجه سازمان زندان‌ها نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: رایزنی‌هایی را با مجلس درباره میزان منابع پیشنهادی به این سازمان انجام دادیم و در این باره پیشنهاداتی هم داشته‌ایم.

وی گفت: اغلب پیشنهادات سازمان زندان‌ها درباره میزان بودجه مورد موافقت نمایندگان قرار گرفته و همچنین در کمیسیون‌های تخصصی درباره آن بحث و تبادل نظر شده است.

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به اینکه در خصوص نحوه تخصیص منابع گلایه‌مندیم، گفت: هر ساله همزمان با تصویب تنخواه و دیرکرد در تصویب لایحه بودجه کل کشور در هزینه‌کرد‌ها دچار مشکل می‌شویم.

وی افزود: با توجه به اینکه لایحه بودجه با تأخیر به تصویب می‌رسد، در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان سازمان مشکلاتی داریم که در این میان باید خرج عایله سنگین زندانیان نیز پرداخت شود.

اسماعیلی با بیان اینکه برای تأمین ارزاق مورد نیاز زندانیان از ابتدای سال تاکنون بعضاً با نسیه اقدام کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر بدهی زیادی به بازار داریم.

وی گفت: پیش از این ارزاقی که تهیه می‌شد، دولتی بود، اما اکنون این اقلام باید از بازار به صورت مستقیم تهیه شود.

اسماعیلی در پایان گفت: ما به این مسائل عادت کرده‌ایم و تمام سعی ما هم بر این است که در این مجموعه در حق و حقوق کارکنان و زندانیان اجحاف نشود.

برگرفته از خبرگزاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.