×

شکنجه دختر 6 ساله با میله گداخته به جرم خیس کردن جای خوابش

شکنجه دختر 6 ساله با میله گداخته به جرم خیس کردن جای خوابش

زن جوان دختر بچه 6 ساله را به جرم خیس کردن جای خوابش با میله داغ شکنجه کرد

شکنجه-دختر-6-ساله-با-میله-گداخته-به-جرم-خیس-کردن-جای-خوابش

زن جوان دختر بچه 6 ساله را به جرم خیس کردن جای خوابش با میله داغ شکنجه کرد.

 اخبار حوادث همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپا قرصی» داشته و از ده‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هر روزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صحفه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه سراغ حوادث و وقایع جنایی در خرداد ماه سال 1355 رفتیم.

قاتل به حبس ابد محکوم شد

مردی که در حالت مستی، دوست خود را با ضربات چاقو کشته بود، به حبس ابد محکوم شد.

قاتل «شاهپور» نام دارد و 35 ساله است،  جنایت سال گذشته در یکی از باغهای اطراف مراغه روی داد و شاهپور که ساعتی قبل با غلام دوست خود به مشروب‌خواری پرداخته بود، به دنبال مشاجره لفظی با چاقو به غلام حمله‌ور شد و با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساند.

به پرونده این جنایت دیروز در شعبه اول دادگاه جنایی آذربایجان شرقی رسیدگی شد و دادرسان دادگاه، شاهپور را به اتهام کشتن دوست و همپیاله‌اش به حبس ابد محکوم کردند.

مادر و دختر، سر خواستگار را کلاه گذاشتند

مردی ادعا کرد که یک مادر و دختر او را اغفال کرده‌اند و ظرف چند ماه مقدار زیادی طلا و جواهر و لوازم خانگی و سفته از وی گرفته‌اند.

مرد جوانی به نام «محمود» طی شکایتی که تسلیم دادستان تهران کرد گفت: از دی‌ ماه سال گذشته، مادری با هزار حقه و نیرنگ به خاطر اینکه دخترش «مرضیه» را به عقد من درآورد به عناوین مختلف از من کلاهبرداری کرد، وی گفت: هر روز مادر و دختر، صورتی از لوازم خانگی به من می‌دادند تا برای آنها خریداری کنم اکثراً در لیست درخواستی آنها مقدار زیادی طلا و جواهرات گران نوشته شده بود.

محمود افزود: من که مرضیه را بسیار دوست داشتم و به خیال آنکه او با ما زندگی خواهد کرد، تا جایی که برایم مقدور بود اشیاء موردنظر آنان را خریداری می‌کردم، محمود گفت: آنان با زرنگی خاصی از من 30 هزار تومان سفته نیز گرفته‌اند و تاکنون بیش از 30 هزار تومان پول فرش و لوازم خانگی داده‌ام ولی وقتی برای تعیین تاریخ عروسی به نزد آنها رفتم، آنها در جواب به من گفتند: از عروسی حرفی نزن چون خیال شوهردادن دختر را نداریم.

محمود که در این ماجرا کلاه گشادی به سرش رفته است از «موسی عالی» معاون دادستان تهران تقاضای تعقیب مادر و دختر را کرد و مقداری از قبوض خرید اشیاء را نیز ضمیمه شکایت خود کرد، معاون دادستان نیز در این مورد دستور رسیدگی داد.

دختر 6 ساله با میله گداخته «داغ» شد

زن جوانی به اتهام شکنجه دادن یک کودک 6 ساله در «کوهپایه» اصفهان بازداشت شد.

این زن جمیله نام دارد و 20 ساله است. شوهر جمیله برای مدتی به مسافرت رفته بود و برای اینکه جمیله در خانه تنها نماند، «احترام» دختر 6 ساله یکی از بستگانش را پیش زنش گذاشته بود، پریشب احترام در خواب جای خود را خیس کرد و صبح که جمیله از این موضوع آگاه شد، یک میله آهنی را داغ کرد و با آن چند نقطه حساس بدن احترام را داغ کرد.

دیروز جمیله به وسیله مأموران ژاندارمری کوهپایه دستگیر شد و همراه پرونده به دادسرای اصفهان اعزام شد.

دادیار شعبه اول دادسرای اصفهان پس از رسیدگی به این پرونده، جمیله را به اتهام شکنجه و داغ کردن دختر 6 ساله بازداشت کرد.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.