×

5 محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند

5 محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتند

عیسی پور سلیمی گفت 5 محکوم به قصاص نفس که حکمشان در دیوانعالی کشور تایید شده بود با گذشت اولیای دم مقتولان در شوشتر از چوبه دار رهایی یافتند

5-محکوم-به-قصاص-از-چوبه-دار-رهایی-یافتند

عیسی پور سلیمی گفت: 5 محکوم به قصاص نفس که حکمشان در دیوانعالی کشور تایید شده بود با گذشت اولیای دم مقتولان در شوشتر از چوبه دار رهایی یافتند.

5 محکوم به قصاص از چوبه دار رهایی یافتنددادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از رهایی 5 محکوم به قصاص نفس از چوبه دار خبرداد .

وی در تشریح جزئیات این خبرگفت: این افراد در روستای زویه از توابع شوشتر درمشارکت منازعه دسته جمعی با سلاح گرم که منجر به قتل 4 نفر شد ، محکوم به قصاص شدند که حکم صادره از شعبه اول دادگاه کیفری استان خوزستان صادر و دردیوانعالی کشور تایید شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان شوشتر ادامه داد: با پیگیریهای بعمل آمده ازسوی دادستانی وتشکیل جلسات متعدد با اولیای دم مقتولان وخانواده های محکومان بحمدلله با مساعی اعضای شورای حل اختلاف شوشتر جلسه ای در روستای مذکور با حضور سادات وبزرگان طوایف وریش سفیدان وبزرگان دوتیره از طایفه حمید برگزار که اولیای دم از قصاص 5 نفرمحکوم صرفنظر وبه دیه اکتفا کردند.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.