×

فرصت دوباره به ثبت کنندگان طرح جریمه غیبت سربازی سال 95 ، 15 اردیبهشت آخرین فرصت واریز پول

فرصت دوباره به ثبت کنندگان طرح جریمه غیبت سربازی سال 95 ، 15 اردیبهشت آخرین فرصت واریز پول

فرصت دوباره به ثبت‌نام‌کنندگان طرح جریمه غیبت سربازی سال95 15 اردیبهشت آخرین فرصت واریز پول

فرصت-دوباره-به-ثبت-کنندگان-طرح-جریمه-غیبت-سربازی-سال-95-،-15-اردیبهشت-آخرین-فرصت-واریز-پول وکیل 

 فرصت دوباره به ثبت‌نام‌کنندگان طرح جریمه غیبت سربازی سال95/ 15 اردیبهشت آخرین فرصت واریز پول

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص فرصت دوباره به ثبت‌نام‌کنندگان طرح جریمه غیبت سربازی سال 95 برای واریز پول تا 15 اردیبهشت سخن گفت.

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص آخرین اخبار طرح جریمه غیبت سربازی اعلام کرد: کسانی که در سال 95 برای پرداخت جریمه غیبت سربازی ثبت‌نام کرده‌ و هنوز پول را به صورت قسطی یا نقدی پرداخت نکرده‌اند فقط تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند که پول را واریز کنند.

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت:‌ در صورت واریز پول، این دسته از افراد شرایط‌شان با مقررات خرید غیبت سربازی سال 95 تطبیق داده می‌شود.

این مقام ارشد سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد: از روز 15 اردیبهشت 96 افرادی که پول خود را واریز نکرده‌اند طبق مقررات سال 96 ثبت نام شده و جریمه را باید بر اساس مبلغ درج شده در سال 96 پرداخت کنند.

سردار کریمی در خصوص تعیین وضعیت افرادی که بیش از 8 سال غیبت از خدمت سربازی دارند،‌ گفت: در سال 95 پیامکی برای همه غایبان خدمت سربازی ارسال شد و کل موضوعات را به سمع و نظر آنها رساندیم؛ تمام تلاش خود را کردیم تا آنها را به مشارکت دعوت کنیم تا بتوانند در این فرصت با پرداخت جریمه از تسهیلات استفاده کرده و کارت معافیت خود را دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها در این طرح شرکت کردند؛ در سال 94 بیش از 300 هزار نفر و در سال 95 بالای 185 هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

منبع : خبرگذاری فارس

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.