×

قتل در مهمانی شبانه ، قاتل مرد وکیل دستگیر شد

قتل در مهمانی شبانه ، قاتل مرد وکیل دستگیر شد

شاکرمی از دستگیری قاتل یک مرد وکیل در کرج خبرداد و گفت این فرد با خوراندن یک عدد قرص ترامادول 200 به مقتول در یک فرصت مناسب با استفاده از یک رشته طناب به قتل اقدام می‌کند

قتل-در-مهمانی-شبانه-،-قاتل-مرد-وکیل-دستگیر-شد وکیل 

شاکرمی از دستگیری قاتل یک مرد وکیل در کرج خبرداد و گفت: این فرد با خوراندن یک عدد قرص ترامادول 200 به مقتول در یک فرصت مناسب با استفاده از یک رشته طناب به قتل اقدام می‌کند.

دادستان کرج دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از دستگیری قاتل یک مرد وکیل در کرج خبرداد و گفت: این فرد با خوراندن یک عدد قرص ترامادول 200 به مقتول در یک فرصت مناسب با استفاده از یک رشته طناب به قتل اقدام می‌کند.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارش مرجع انتظامی مبنی بر اینکه فردی با پلیس تماس گرفته واعلام کرده است که فرزندش مرتکب قتل شده است برهمین اساس موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام قضایی در استان البرز در ادامه افزود: قاتل با استفاده از اقدامات فنی و دستورات قضایی در کمتر از 24 ساعت دستگیر و ضمن اقرار به قتل در اظهاراتش اعلام می کند که مقتول را از سالها پیش می شناخته است و برهمین اساس در پرونده طلاق همسرش از مقتول به عنوان وکیل استفاده کرده است که در تمام مراحل پرونده طلاق محکوم و درنهایت به صورت توافقی از همسر خود جدا شده است.

شاکرمی اضافه کرد: این فرد  بعد از وقوع طلاق به مواد مخدر روی آورده و چندین نوبت جهت ترک اعتیاد در کمپ های مختلف بستری شده است که تا کنون موفق به ترک اعتیاد نشده است و همچنان از مواد مخدر شیشه و قرص ترامادول استفاده می کند و بعد از طلاق ارتباط وی با مقتول بیشتر شده و حتی در برخی از موارد بخشی از کارهای وکیل را انجام می داده است و حتی رفت و امد خانوادگی نیز با وکیل داشته است.

دادستان کرج ادامه داد : وی در شب حادثه به همراه وکیل جهت صرف شام به بیرون رفته و پس از شام وکیل به قاتل اعلام می کند که سرش درد می کند و قاتل از فرصت استفاده کرده است و یک عدد قرص ترامادول 200 به مقتول می دهد.

شاکرمی گفت: بعد از مصرف قرص هوشیاری مقتول کم شده و قاتل در یک فرصت مناسب با استفاده از یک رشته طناب به قتل مرحوم اقدام می کند و بعد ازقتل جسد را در صندوق عقب خودروی مقتول گذاشته و با همکاری دوست و همکار خود بعد از خالی کردن حساب بانکی مقتول که با مراجعه به مرکز فروش گوشی تلفن همراه صورت گرفته است جسد مقتول را در حدوده زمین های فرودگاه پیام دفن کرده و خودروی وی را نیز در همان محل رها می کند.

وی افزود: با استفاده از اقدامات فنی و دستورات قضایی هر دو متهم دستگیر و در خصوص نامبردگان قرار بازداشت موقت صادر و دستورات قضایی در خصوص بررسی وضعیت روانی هردو متهم و دستورات قضایی درباره چگونگی اقدام و اقدامات دیگر متهمان صادر شده است .

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.