×

کاهش 15 درصد تلفات جانی جاده های مازندران در نوروز امسال

کاهش 15 درصد تلفات جانی جاده های مازندران در نوروز امسال

عباسی آمار اولیه کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی را 33 نفر اعلام کرد و گفت در تعطیلات امسال از 25 اسفند ماه لغایت 13 فروردین سالجاری تعداد 33 کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان مازندران به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشت

کاهش-15-درصد-تلفات-جانی-جاده-های-مازندران-در-نوروز-امسال وکیل 

 عباسی آمار اولیه کشته شدگان ناشی از تصادفات نوروزی را 33 نفر اعلام کرد و گفت: در تعطیلات امسال از 25 اسفند ماه لغایت 13 فروردین سالجاری تعداد 33 کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان مازندران به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشت.

کاهش 15 درصدی تلفات جانی جاده‌های مازندران در نوروز امسال

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان بیان کرد: در تعطیلات امسال از 25 اسفندماه لغایت 13 فروردین سالجاری تعداد 33 کشته ناشی از حوادث رانندگی در استان مازندران به ثبت رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه از این تعداد 25 مورد مرد و ما بقی زن هستند، افزود: به تفکیک محل سکونت از این تعداد 25 مورد بومی و مابقی غیر بومی هستند.

ثبت آمار بیشترین تلفات نوروزی در ساری و میاندرود

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران با اشاره به شهرستان‌هایی که بیشترین تعداد فوتی در آنها به ثبت رسیده است،  گفت: شهرستان  ساری و میاندرود با 7 ، محمودآباد 6 و بابل با 5 مورد فوتی ، به ترتیب بیشترین تلفات را در ایام نوروز به خود اختصاص دادند.

وی سرنشین خودروها را بیشترین افرادی معرفی کرد که در حوادث رانندگی نوروز امسال جان خود را از دست داده اند و تصریح کرد: در زمان وقوع حادثه  15 نفر سرنشین ، عابر و راننده هر کدام 7 و موتور سوار4 نفر بوده اند.

عباسی با اشاره به کشته شدن تعداد 25 مورد از فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی به هموطنان عزیز توصیه کرد که با رعایت قانون توسط رانندگان و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله راه و شهرسازی، پلیس راه، راهنمایی و رانندگی و ... شاهد کاهش هر چه بیشتر حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن باشیم.

 گفتنی است مدیر کل پزشکی قانونی مازندران با تاکید بر اینکه  آمار ذکر شده از تلفات، آمار اولیه این استان است که به صورت فوری از  مراکز پزشکی قانونی استان  گردآوری شده و به جهت امکان اضافه شدن تلفات از بین مصدومان حوادث رانندگی نوروزی که در بیمارستان ها بستری هستند، آمار نهایی در هفته دوم اردیبهشت اعلام می شود.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.