×

سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد

سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از اختصاص یک شعبه بازپرسی و یک شعبه دادگاه نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و تاکید کرد سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد

سازمان-قضایی-نیروهای-مسلح-با-جرایم-انتخاباتی-قاطع-و-قانونی-برخورد-خواهد-کرد وکیل 

دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان از اختصاص یک شعبه بازپرسی و یک شعبه دادگاه نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و تاکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، میرشکاری در کارگاه آموزشی یک روزه پیشگیری از جرایم انتخاباتی در تیپ تکاور 110، گفت: به موجب ماده 40 قانون مجازات نیروهای مسلح عضویت نیروهای نظامی در سازمان‌ها، احزاب و جمعیت‌های سیاسی و یا مداخله در انتخابات ممنوع است.

میرشکاری با بیان اینکه نیروهای نظامی به جهت جایگاه حساس و خطیر خود از هرگونه فعالیت سیاسی و حضور در دسته بندی‌ها حزبی و تبلیغات سیاسی منع شده‌اند، تاکید کرد: اگر در این رابطه گزارشی به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارسال شود قطعا با فرد خاطی برخورد خواهد شد و قانون گذار برای مرتکبین این جرایم از 6 ماه الی 3 سال حبس تعیین کرده است.

این مقام قضایی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: کارکنان نیروهای مسلح به عنوان شهروند نظام جمهوری اسلامی، وظیفه دارند که در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: ملت ایران با شرکت فعال در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت خود تمام نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می کنند.

میرشکاری همچنین از اختصاص یک شعبه بازپرسی و یک شعبه دادگاه نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی خبر داد و تاکید کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح با جرایم انتخاباتی قاطع و قانونی برخورد خواهد کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.