×

کلاهبرداری با وعده اعزام به سفر حج

کلاهبرداری با وعده اعزام به سفر حج

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت فردی که با هویت جعلی و به بهانه اعزام به خارج از نوبت شهروندان به سفر زیارتی حج اقدام به کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد

کلاهبرداری-با-وعده-اعزام-به-سفر-حج وکیل 

رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: فردی که با هویت جعلی و به بهانه اعزام به خارج از نوبت شهروندان به سفر زیارتی حج اقدام به کلاهبرداری می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فارس، حسین بیدمشکی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده‌ای مبنی بر اینکه فردی به نام احسان با اخذ مبالغی از تعدادی شهروندان به بهانه اعزام خارج از نوبت به سفر معنوی حج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری تحقیقات خود را در این ارتباط آغاز و بررسی‌های پلیسی نشان داد متهم پس از دریافت مبالغ مورد نظر از مهرماه سال گذشته متواری شده است.

رئیس‌پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع کارآگاهان پس از چندید روز کار وسیع اطلاعاتی و نیز شناسایی محل‌های اختفا متهم او را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیدمشکی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های پلیسی به عمل آمده متهم در برابر شواهد و ادله موجود به ارتکاب کلاهبرداری با سوء استفاده از احساسات مذهبی شهروندان اعتراف کرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.