×

قتل برادر زن هنگام انتقال به کمپ ترک اعتیاد

قتل برادر زن هنگام انتقال به کمپ ترک اعتیاد

سیامک معتاد بود و پدر و مادرش را اذیت می‌کرد و آنها را کتک می‌زد به همین دلیل چند روز قبل از حادثه مادر و پدر سیامک با من تماس گرفته و گفتند که سیامک آنها را کتک می‌زند

قتل-برادر-زن-هنگام-انتقال-به-کمپ-ترک-اعتیاد وکیل 

سیامک معتاد بود و پدر و مادرش را اذیت می‌کرد و آنها را کتک می‌زد به همین دلیل چند روز قبل از حادثه مادر و پدر سیامک با من تماس گرفته و گفتند که سیامک آنها را کتک می‌زند.

ساعت 20:30 نخستین روز فروردین‌ ماه سال جاری خبر کشف جسد یک مرد جوان در یک قسمت کوهستانی، چند کیلومتر مانده به جاجرود به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که دقایقی بعد محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد که مسیری ماشین‌رو نبود، حاضر شدند.

تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که مرد جوان با چند ضربه چاقو به قتل رسیده و جسدش در آنجا رها شده است، با  توجه به هویت نامشخص مقتول، جسد برای بررسی و تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه تحقیقات هویت مقتول به نام سیامک شناسایی و مشخص شد که وی از افراد سابقه‌دار بوده همچنین ردیابی‌های تخصصی در رابطه با این پرونده حاکی از آن بود که سیامک توسط دامادشان به قتل رسیده است سرانجام متهم روز گذشته بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد.

متهم این پرونده با اعتراف به قتل سیامک در اظهاراتش به بازرپرس گفت: سیامک معتاد بود و پدر و مادرش را اذیت می‌کرد و آنها را کتک می‌زد به همین دلیل چند روز قبل از حادثه مادر و پدر سیامک با من تماس گرفته و گفتند که سیامک آنها را کتک می‌زند، آنها از من خواستند که سیامک را به کمپ ببرم.

وی ادامه داد: روز حادثه برای بردن سیامک به کمپ ترک اعتیاد به در خانه آنها رفتم اما آنجا با سیامک درگیر شدم و او ضربه چاقویی به من زد من که با چاقو ضربه‌ای به گردن سیامک وارد کردم، قصد داشتم پس از این ماجرا سیامک را به بیمارستان ببرم اما وی به دلیل خونریزی شدید فوت کرد، به همین دلیل با خودرو جسد وی را به منطقه کوهستانی در نزدیک جاده جاجرود برده و در آنجا رها کردم.

متهم پس از این اظهارات با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت.

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.