×

پدر آتنا انتظار ما اشد مجازات برای قاتل است

پدر آتنا انتظار ما اشد مجازات برای قاتل است

رییس کل دادگستری استان استان اردبیل از آغاز رسیدگی به پرونده «آتنا» صبح امروز (شنبه) در دادگاه کیفری یک استان اردبیل خبر داد

پدر-آتنا-انتظار-ما-اشد-مجازات-برای-قاتل-است وکیل 

رییس کل دادگستری استان استان اردبیل از آغاز رسیدگی به پرونده «آتنا» صبح امروز (شنبه) در دادگاه کیفری یک استان اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: جلسه رسیدگی به این پرونده به صورت غیرعلنی برگزار می‌شود.

بهنام اصلانی قبل از آغاز جلسه دادگاه «آتنا» به خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل گفت: تنها خواسته‌ام اعدام قاتل در ملاءعام است تا درس عبرتی برای کسانی شود که به کودکان بی گناه تعددی می‌کنند.

وی با بیان اینکه خواستار اشد مجازات برای دختر بی‌گناهم هستم، گفت: این ضایعه نه تنها برای خانواده تلخ و دردناک است، بلکه مردم شهر و استان را نیز داغدار کرده است.

پدر آتنا با بیان اینکه قتل دختر خردسالش حادثه تلخ و فراموش نشدنی برای وی و خانواده‌اش است، خواستار اشد مجازات قاتل شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل پیش از این به ایسنا گفته بود که این پرونده به دادگاه ارسال شده، ولی جلسه‌ای برگزار نشده است.

وی افزوده بود: اگر در حکم دادگاه اجرای علنی حکم لحاظ شود و اگر صلاح عمومی در اجرای علنی باشد، حکم به صورت علنی اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی 28 تیرماه با اشاره به اعتراف‌های قاتل آتنا به جرائم دیگر به ایسنا گفته بود: در حال حاضر به پرونده جرائم دیگر رسیدگی نمی‌شود و اولویت با پرونده قتل آتنا است.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.