×

گیلان از 30 زندانی زن جرایم غیرعمد میزبانی می کند

گیلان از 30 زندانی زن جرایم غیرعمد میزبانی می کند

پویش «مهربانی» که به همت جمعی از مسئولان اجرایی استان گیلان و همیاری هنرمندان گیلانی به راه افتاده در صدد است به برکت دهه ولایت، جمعیت 30 نفره نسوان محبوس به جرایم غیرعمد این استان را به حداقل زندانی برساند

گیلان-از-30-زندانی-زن-جرایم-غیرعمد-میزبانی-می-کند وکیل 

پویش «مهربانی» که به همت جمعی از مسئولان اجرایی استان گیلان و همیاری هنرمندان گیلانی به راه افتاده در صدد است به برکت دهه ولایت، جمعیت 30 نفره نسوان محبوس به جرایم غیرعمد این استان را به حداقل زندانی برساند.

 مردم گیلان می‌خواهند با مهربانی خود در پویش جدیدی حضور پیدا کنند. پویشی که تصمیم دارد تا به کمک زنان زندانی با جرائم غیر عمد بیاید. آن‌هایی که به دلیل نداشتن پول در حال فراموشی نقش همسری و حتی مادری خودشان هستند. پویش مهربانی از عید قربان آغاز شده و تا عید غدیر ادامه دارد.

برای همین منظور کارگروه امور بانوان و خانواده با عنوان «هم‌اندیشی برای کمک در آزادی زنان زندانی جرائم غیرعمد» با حضور جمعی از مسئولین قضایی و اجرایی استان گیلان در فرمانداری رشت برگزار شد.

پویش مهربانی توسط امور بانوان استانداری، فرمانداری و ستاد دیه با هدف آزادی نسوان دربندی که به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمدی  بدهی مالی یا دیه با رقم بدهی قریب به سه میلیارد و 300 میلیون تومان شکل‌ گرفته است.

طبق آمار ارایه شده از سوی ستاد دیه سن زندانیان یاد شده در رده سنی 18 تا 55 قرار دارد و تمامی این بانوان به دلیل محکومیت مالی غیرکلاهبرداری در زندان حضور دارند.

در این پویش بانوان دارای منصب اجرایی و همسر فرمانداران شهرهای گیلان و جمعی از نمایندگان مجلس نیز مشارکت دارند تا در سایه یک همکاری، تعدادی از جمعیت 4 درصدی محکومان جرایم غیرعمد این استان تا روز عید غدیر از بند آزاد شوند. محبوسانی که در بین‌شان مادرانی با کودکان شیرخواره نیز دیده می‌شود.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.