×

حق همان قانون است دفاع از عدالت نیاز به شجاعت دارد

حق همان قانون است دفاع از عدالت نیاز به شجاعت دارد

حق همان قانون است دفاع از عدالت نیاز به شجاعت دارد

حق-همان-قانون-است-دفاع-از-عدالت-نیاز-به-شجاعت-دارد وکیل 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: حق همان قانون است دفاع از عدالت نیاز به شجاعت دارد    

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: بزرگترین وظیفه قوه قضائیه، برقراری قسط و عدالت در کشور است و یک لحظه غفلت از این موضوع، باعث سقوط خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محمد کاظم بهرامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان با بیان اینکه همه مسئولان موظف به برقراری عدالت هستند، ابراز کرد: ضامن اعتلای این امر، قوه قضائیه است و می‌توان گفت این وظیفه تک تک کارکنان و مردم است که در برقراری عدالت بکوشند.

وی تصریح کرد: اگر در جایی تخلفی از سوی مردم و مسئولان صورت گرفت، وظیفه قوه قضائیه حکم به عدل و رفع ظلم است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه وظیفه قوه قضائیه، دفاع شجاعانه و قدرتمند از عدالت است، افزود: دفاع از عدالت نیاز به شجاعت دارد و این وظیفه اعلای قوه قضائیه محسوب می‌شود.

بهرامی حق را همان قانون توصیف و خاطرنشان کرد: قانون در همه سطوح باید به مرحله اجرا درآید و در صورت تخطی از آن نیز متخلف باید پاسخگو باشد؛ چرا که همه در مقابل قانون مساوی هستند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور همچنین پیشگیری از وقوع جرم را از برنامه‌های سازمان عنوان کرد و گفت: حرکت بر مبنای قانون و با حفظ شخصیت و اقتدار نیروهای مسلح، از اهمیت بالایی در این سازمان برخوردار است.

در ادامه رئیس جدید سازمان نیروهای مسلح استان با تاکید بر تعامل مسئولان و همکاری متقابل برای پیرایش نیروهای مسلح استان، گفت: وظیفه سازمان، شناسایی جرائم و ریشه کنی آن است.

منوچهر کریمی تصریح کرد: نیروهای مسلح کارآمد، سالم و با قدرت، خواست همه است و باید در این راستا تلاش مضاعفی صورت گیرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.