×

داشتن بیش از یک شغل در دستگاه های اجرایی ممنوع شد

داشتن بیش از یک شغل در دستگاه های اجرایی ممنوع شد

نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت 1392 02 15طرح اعاده شده ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل را مورد بحث و بررسی قرار داده و ماده 1 این طرح را به تصویب رساندند

داشتن-بیش-از-یک-شغل-در-دستگاه-های-اجرایی-ممنوع-شد وکیل 

به گزارش فارس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی صبح امروز خانه ملت 1392/02/15طرح اعاده شده ممنوعیت اشتغال به بیش از یک شغل را مورد بحث و بررسی قرار داده و ماده 1 این طرح را به تصویب رساندند.

به موجب مصوبه مجلس ، ماده 1 این طرح به منظور تامین نظر شورای نگهبان اصلاح ویک تبصره به آن الحاق شد.

نمایندگان مصوب کردند داشتن بیش از یک شغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 و موسسات و شرکت‌های وابسته به آنها ممنوع است. همچنین نمایندگان مجلس شورای اسلامی وکالت دادگستری، تصدی دفاتر اسناد رسمی، مشاوره حقوقی و مدیریت عامل یا عضویت در هئیت مدیره انواع شرکتهای خصوصی به جز شرکت‌های تعاونی ادارات و موسسات برای مدیران، اعضا و کارکنان دستگاه‌های فوق ممنوع است و دریافت هر گونه وجهی و تحت هر عنوان بابت عضویت یا شرکت در جلسه هئیت مدیره‌ها و شوراهای شهر ممنوع و مشمول مجازات‌های مصرح می‌باشد.

وکلای ملت مقرر کردند منتخبین اصلی شوراهای اسلامی شهرهای بیش از 100 هزار نفر چنانچه شاغل در دستگاه های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری باشند، می‌توانند به صورت مامور به خدمت در طول دوره عضویت در شورای شهر خدمت کنند.

در این صورت حقوق و مزایای فرد مامور از طریق شهرداری مربوط و از محل اعتبارات شوراهای شهر پرداخت می‌شود. چنانچه عضو، مامور به خدمت نشود دستگاه مبدا می‌تواند حداکثر هفته‌ای دو روز با ماموریت وی موافقت کند. در این صورت حقوق و مزایای وی از طرف دستگاه اجرایی مربوطه پرداخت و بابت حضور در شورا هیچ گونه وجهی دریافت نخواهد شد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.