×

جزئیات قتل فجیع خانوادگی خیابان جردن

جزئیات قتل فجیع خانوادگی خیابان جردن

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزئیات قتل فجیع خانوادگی شب گذشته در خیابان جردن را تشریح کرد

جزئیات-قتل-فجیع-خانوادگی-خیابان-جردن وکیل 

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی پایتخت جزئیات قتل فجیع خانوادگی شب گذشته در خیابان جردن را تشریح کرد.

سرهنگ مکرم با اشاره به وقوع قتلی خانوادگی در خیابان ولی‌عصر تهران اظهار کرد: ساعت 9:30 شب گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیس 110 وقوع قتلی به کلانتری 103 گاندی گزارش شد که پس از حضور ماموران در محل مشخص شد مردی 39 ساله همسر جوانش را خفه کرده و پس از ارتکاب این جنایت هولناک موضوع را به اطلاع خانواده وی رسانده و سپس با بریدن رگ دستش اقدام به خودکشی کرده است.

وی با بیان اینکه قاتل سریعا به بیمارستان منتقل شد، افزود: با توجه به نوع جنایت خانوادگی این احتمال وجود دارد که قاتل اقدام به مصرف قرص‌های خاص و دارو نیز کرده باشد.

معاون جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران اضافه کرد: در پیگیری سابقه قاتل مشخص شد که وی و همسرش 16 سال پیش علی‌رغم مخالفت خانوادگی با یکدیگر ازدواج کرده بودند و در حال حاضر دارای یک دختر 16 ساله و یک پسر 5 ساله  هستند. این فرد که قبلا در صنف پوشاک فعال بوده چند سالی است که به دلیل اعتیاد شدید به مواد مخدر بیکار بوده و همین بیکاری علت اصلی اختلافات شدید وی با همسرش بوده است.

مکرم گفت: براساس اظهارات اولیه فرزندان این خانواده قاتل قبل از ارتکاب جنایت فرزندانش در اتاق دیگری مشغول بازی کرده و پس از بستن در روی آنها همسرش را خفه کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود تحت درمان بودن قاتل در بیمارستان تحقیقات در این خصوص ادامه دارد

منبع : تسنیم

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.