×

بیمه هایی که در پرداخت دیه تصادفات خوش حساب نیستند به مردم معرفی می شوند

بیمه هایی که در پرداخت دیه تصادفات خوش حساب نیستند به مردم معرفی می شوند

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه بیمه‌ها هرچه زودتر دیه تصادفات را به حساب خسارت دیدگان واریز کنند، گفت بیمه هایی که خوش حساب نیستند به مردم معرفی می شوند

بیمه-هایی-که-در-پرداخت-دیه-تصادفات-خوش-حساب-نیستند-به-مردم-معرفی-می-شوند

رئیس کل دادگستری گلستان با تاکید بر اینکه بیمه‌ها هرچه زودتر دیه تصادفات را به حساب خسارت دیدگان واریز کنند، گفت: بیمه هایی که خوش حساب نیستند به مردم معرفی می شوند.

هادی هاشمیان اظهار کرد: با وجود تذکرهای چند باره هنوز شرکت های بیمه، دیه تصادفات را به جای پرداخت در طول سال و به حساب مردم، به حساب دادگستری واریز می کنند که این اقدام، علاوه بر زیاد کردن کار دادگستری ها، سبب طولانی شدن فرآیند پرداخت دیه به خسارت دیدگان و تضییع حقوق مردم می شود.

وی افزود: از این پس حسابی که بیمه ها دیه را به آن واریز می کردند مسدود شده و باید شرکت های بیمه بر اساس دستور قاضی، مبلغ دیه را هر چه زودتر به شماره حسابی که خسارت دیدگان به دادگاه ارائه داده اند، واریز کنند.

هاشمیان تصریح کرد: بیمه ها به بهانه این که پرداخت دیه به حساب خود افراد، امکان درخواست دوباره خسارت دیدگان مبنی بر دریافت نکردن دیه را در آینده فراهم کند، از پرداخت دیه سرباز می زدند که این بهانه نیز با توجه به این که واریز دیه بر اساس حکم قاضی صورت می گیرد، مبنای قانونی ندارد.

این مقام ارشد قضایی استان افزود: بیمه ها به جای این که منتظر فرا رسیدن اسفند و پرداخت دیه خسارت دیدگان باشند، هر چه زودتر اقدام کنند.

هاشمیان گفت: بیمه هایی که در پرداخت خسارت دیه کوتاهی و یا تعلل کنند به مردم معرفی می شوند.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.