×

در باره سایت

در باره سایت

در باره سایت

در-باره-سایت

در راستای گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات و تکنولوژی های روز در قشر فهیم و فخیم حقوقدان ، اعم از وکیل و  کارآموز وکالت ، این سایت تلاشی است جهت نیل به هدف مذکور .
متعاقب چند سال خدمت افتخاری در کمیسیونهای انفورماتیک و روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز و نیز کمیسیون انفورماتیک اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران ( اسکودا ) ، و همچنین برگزاری دوره های آموزش کامپیوتر رایگان برای وکلا و کارآموزان وکالت (5و1384) و ایضا تهیه و هدیه نرم افزار چاپ اوراق قضایی (1384)برآن شدیم تا با برپایی و بارگذاری این پایگاه اطلاع رسانی نسبت به ارائه اطلاعات روزآمد شده در خصوص علوم انفورماتیک مرتبط با علم حقوق قدمی هرچند کوچک برداریم تا از این طریق خدمتی هر چند ناچیز به همکاران گرام ارائه داده باشیم.
وکلای محترم و کارآموزان گرانقدر می توانند با مراجعه به صفحات مختلف این سایت ، مطالب مختلفی را در خصوص نرم افزارهای مختلفی که قابلیت استفاده در دفاتر وکالت را دارد بیابند و حسب مورد و نیاز اقدام به تهیه نمایند. ذکر این توضیح ضروری است که نرم افزارهای معرفی شده عموما توسط همکاران عزیر تهیه و در فروشگاه کانون وکلای دادگستری مرکز قابل ابتیاع است. توضیحات صفحات مربوط به این نرم افزارها صرفا جهت آشنایی همکاران بوده و به هیچ عنوان جنبه تبلیغاتی ندارد.
علاوه بر مطالب فوق ، بخشی از مطالب سایت به دانشجویان محترم و گرانقدر اختصاص یافته تا بتوانند مطالب درسی خود را در آن بیابند که امید است مقبول و مفید واقع شود. برای دسترسی به این بخش کافیست از منوی سمت راست ، گزینه امور دانشجویان را انتخاب فرمایید. به جاست مراتب تشکر و قدردانی خود را ز تلاش و همکاری دانشجویان عزیزی که در جمع آوری مطالب این بخش اهتمام نموده اند ، خانم شرفی و آقای عباس نژاد ، ابراز نمایم.

    

نظرات (2)

  • XaviersREVENGEted1399-02-28 12:39:42 پاسخ

    tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch tobias huch

  • عاطفه غلامعلی1392-07-29 پاسخ

    درود سایتتون خوبه ولی کلا وکالت آنلاین اینکه وکلا را لیینک کرده در یک سایت زیاد جالب نیست

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.