×

تودیع و معارفه وزیر دادگستری

تودیع و معارفه وزیر دادگستری

تودیع و معارفه وزیر دادگستری

تودیع-و-معارفه-وزیر-دادگستری وکیل 

وزیر جدید دادگستری:
خدمت به مردم خروجی حرکت با برنامه است

وزیر دادگستری با بیان این‌که خدمت به مردم، خروجی با برنامه حرکت کردن است، اظهار کرد: یکی از تفاوت‌های حکومت ما و سایر حکومت‌ها این است که ما معتقد به شب اول قبر هستیم و این وظیفه‌ی ما را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار حقوقی ایسنا، مرتضی بختیاری در جلسه‌ی تودیع و معارفه‌ی وزیر دادگستری که دکتر غلامحسین الهام در آن حضور نداشت، با تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: سنت حسنه‌ای است که وقتی یکی از خدمتگزاران مدت خدمتگزاری‌اش به اتمام می‌رسد جلسه‌ای برای سپاسگزاری و حق‌شناسی از وی برگزار می‌شود.

وی غلامحسین الهام را از چهره‌های شناخته شده در عرصه‌های مختلف برشمرد و گفت: وی به عنوان یک انسان پرکار و پرتلاش شناخته شده است.

وزیر دادگستری تصریح کرد: در مدتی که مسوولیت وزارت دادگستری به دکتر الهام واگذار شده بود حقیقتا وی کارهای بسیار ارزشمندی را انجام داده است و امیدواریم که به زودی برای حضور در این مراسم به ما ملحق شوند!

بختیاری با عذرخواهی به دلیل تاخیر در آغاز مراسم که با گذشت یک ساعت از زمان اعلام شده آغاز شد، ادامه داد: در اندیشه‌ی توحیدی، رکود و سکون وجود ندارد و هرچه هست فعالیت، تلاش و حرکت است. بنابراین تکلیف ما این است که هر روز تکامل پیدا کنیم.

وی با اشاره به جلسه‌ی روز گذشته در حضور رییس‌جمهور اظهار کرد: ایشان در این جلسه توصیه‌هایی را ارایه کردند که واقعا تکان‌دهنده بود و یکی از آنها این بود که ما علاوه بر خدمت و پی‌گیری امور و آبادانی کشور باید بدانیم که دولت اسلامی هستیم و اگر در حوزه‌ی ساختار مسائل فرهنگی بلنگیم در سایر حوزه‌ها نیز خواهیم لنگید.

بختیاری با اشاره به جایگاه بسیار حساس وزارت دادگستری، تاکید کرد: هماهنگی میان سه قوه، رسالت سنگین وزارت دادگستری است و در همین جا از حسن اعتماد رییس قوه‌ی قضاییه برای معرفی این‌جانب و هم‌چنین انتخاب رییس‌جمهور و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی تشکر می‌کنم.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.