×

با تمام توان از ضرورت استقلال قضات دفاع می‌کنیم

با تمام توان از ضرورت استقلال قضات دفاع می‌کنیم

با تمام توان از ضرورت استقلال قضات دفاع می‌کنیم

با-تمام-توان-از-ضرورت-استقلال-قضات-دفاع-می‌کنیم وکیل 

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح : با تمام توان از ضرورت استقلال قضات دفاع می‌کنیم با کاهش قابل ملاحظه وقوع جرایم در نیروهای مسلح روبرو هستیم

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به این‌که وظیفه قضات در دستگاه قضایی بسیار خطیر و پر اهمیت است، گفت: کمترین آسیبی به استقلال قاضی در هر پرونده‌ای مورد قبول نیست و با تمام توان از ضرورت استقلال قضات دفاع می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدکاظم بهرامی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل، گفت: قاضی باید استقلال داشته و خودش تصمیم‌ بگیرد و بالاترین افتخار یک قاضی متدین و متعهد نیز آن است که در پرونده‌ها، خود او موضوع را بررسی و تصمیم قضایی عادلانه‌یی اتخاذ کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: دستگاه قضایی به عنوان پناهگاهی امن برای مردم، در اجرای عدالت محض در جامعه به شکل جدی تلاش می‌کند.

وی افزود: در نظام حکومتی اسلام نیز تامین عدالت و عمل به آن وظیفه همه انسان‌ها بوده ولی وظیفه قوه قضائیه در این زمینه خطیرتر از بقیه است.

بهرامی بزرگترین امتیاز دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران را قرار گرفتن مقام عظمای ولایت فقیه و رهبری مقتدر در رأس این مجموعه ذکر کرد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح با تدابیر مختلف و راهکارهای قانونی، برنامه های پیشگیرانه‌ای را به اجرا گذاشته است و در این زمینه نیز تاکنون موفق بوده است.

وی افزود: با پیگیری برنامه‌هایی که از 12 سال قبل با کمک فرماند‌هان و مسؤولان نیروهای مسلح شروع شده، رشد جرایم در نیروهای مسلح متوقف شده و در مجموع با کاهش قابل ملاحظه وقوع جرایم در نیروهای مسلح روبرو هستیم.

بهرامی با تقدیر از خدمات محمد تقی وحدانی، عبدالله شاکری را به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل معرفی کرد.

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.