×

کاهش 7 درصدی تلفات مسمومیت با گاز در ده ماهه امسال

کاهش 7 درصدی تلفات مسمومیت با گاز در ده ماهه امسال

در ده ماهه سال جاری 528 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 568 نفر بود، 7 درصد کاهش یافته است

کاهش-7-درصدی-تلفات-مسمومیت-با-گاز-در-ده-ماهه-امسال وکیل 

 در ده ماهه سال جاری 528 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 568 نفر بود، 7 درصد کاهش یافته است.

کاهش هفت درصدی تلفات مسمومیت با گاز در ده ماهه امسالبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، در ده ماهه سال جاری از کل تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن 387 نفر مرد و 141 نفر زن بودند این در حالی است که تعداد مردان فوت شده بر اثر مسمومیت با گاز در مدت مشابه سال قبل 415 و تعداد زنان 153 نفر بوده است.

بر اساس این گزارش در این مدت استان‌های تهران با 129، اصفهان با 46 و آذربایجان شرقی با 30 فوتی بیشترین تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن را داشته اند، این آمار در تعداد قابل توجهی از استان‌ها نیز کمتر از 20 نفر در در برخی استان‌ها صفر گزارش شده است.

کاهش 22 درصدی تلفات گازگرفتگی در دی ماه

در دی ماه امسال آمار مسمومیت با گاز با کاهش قابل توجه مواجه بود. این آمار از 147 فوتی در دی ماه سال گذشته به 114 فوتی در دی ماه امسال رسید که با کاهش 22.4 درصدی مواجه بود.

همچنین در سال جاری بیشترین آمار تلفات گازگرفتگی با 134 فوتی در آذر ماه به ثبت رسیده که نسبت به آذر ماه سال گذشته نیز با کاهش مواجه است.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.