×

تجاوز به دختر افغانستان در خمینی شهر اصفهان تایید شد

تجاوز به دختر افغانستان در خمینی شهر اصفهان تایید شد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص نتایج آزمایشات در مورد پرونده پزشکی کودک آزاری دختر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان گفت در آزمایشات انجام شده موضوع تجاوز به دختر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان تایید شد

تجاوز-به-دختر-افغانستان-در-خمینی-شهر-اصفهان-تایید-شد

 رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص نتایج آزمایشات در مورد پرونده پزشکی کودک آزاری دختر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان گفت: در آزمایشات انجام شده موضوع تجاوز به دختر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان تایید شد.

 تجاوز به دختر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان تایید شداحمد شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهارکرد: در آزمایشات انجام شده موضوع تجاوز به دختر افغانستانی در خمینی شهر اصفهان تایید شد.

گفتنی است پیش از این احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان از تعیین بازپرس ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده کودک آزاری دختر افغانستانی در خمینی شهر خبرداده بود و گفت: از تمام ظرفیت‌های نیروی انتظامی و امنیتی استان اصفهان برای شناسایی متهم استفاده خواهد شد.

این مقام قضایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادعا‌های منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز گروهی به این دختر خردسال را شایعه دانست.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه گفت: افرادی در این رابطه برای تحقیقات احضار و متهم چهره نگاری شده است.

صبح چهار‌شنبه 9 خرداد 97 دختر بچه 5 ساله افغان در شهرستان خمینی شهر توسط مردی ربوده شد و در یک خرابه نزدیک منزل این دختر بچه مورد تجاوز جنسی قرار گرفته و رها شد. مرد متجاور بلافاصله از محل متواری و دختر بچه توسط یک رهگذر به خانواده اش تحویل داده شد.

منبع : خبرگزاری میزان

    

پست های مرتبط

افزودن نظر

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.