×

اعلام زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاوت سال 1397

اعلام زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم تصدی منصب قضاوت سال 1397

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم (آزمون تشریحی ویژه دانشگاهیان) تصدی منصب قضاوت سال 1397 را اعلام کرد

اعلام-زمان-و-نحوه-دریافت-کارت-شرکت-در-آزمون-مرحله-دوم-تصدی-منصب-قضاوت-سال-1397

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه زمان و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون مرحله دوم (آزمون تشریحی/ ویژه دانشگاهیان) تصدی منصب قضاوت سال 1397 را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه آمده است: «بدینوسیله به اطلاع داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در مرحله اول آزمون قضاوت سال 1397 می‌رساند، کارت‌ شرکت در مرحله دوم (آزمون‌ تشریحی)‌ از روز سه شنبه 97/09/27 بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارت در مهلت تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مراجعه نمایند.

بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.»

براساس این گزارش، آزمون سراسری قضاوت سال 1397 برای داوطلبان دانشگاهی و حوزوی (مرد و زن) به صورت همزمان در روز جمعه مورخ 97/7/27 برگزار  شد و نتایج آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا سال 1397 نیز سوم آذرماه اعلام شد. پذیرفته شدگان دانشگاهی روز جمعه مورخ 97/9/30 در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

منبع : ایسنا

    

پست های مرتبط

مشترک شدن در خبرنامه!

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اطلاعات ، مشترک شوید.